recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - miracoli lasagne hvor ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

miracoli lasagne hvor ?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 17:22
Efter hvad jeg har konstateret, så er Miracoli Lasagne udgået.

Jeg har været det samme igennem som dig, og har søgt højt og lavt, og meldingen er, at den ikke længere kan bestilles ved leverandørerne. Jeg var så heldig, at jeg fandt 3 pakker i en Meny i en mindre by jeg ikke kan huske hvad hedder - de blev købt alle 3, og er spist med velbehag. :p

Derudover har jeg bl.a. kigget efter det i Sky supermarkedet i Flensburg hvor de heller ikke havde dem - til trods for at de havde de andre Miracoli retter på hylden.

Det lykkedes mig i april 2015 at købe nogle i tyskland i Citti der ligger ved Flensburg. Om de stadig har dem er jeg ikke klar over. Du kan evt. ringe og høre dem ad: http://www.citti.dk/om-citti/kontakt

Man kunne da håbe på, at de ikke er permanent udgået, men blot holder en pause. Hvis man ikke laver sin Lasagne selv, så er Miracoli's da klart det bedste alternativ!

/Thomas.


Redigeret af Thomas H - 25-Oktober-2016 kl. 17:23
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2017 kl. 18:46
Og ... nu er de forsvundet igen.

Jeg tilkalder Scully og Mulder - det er ihvertfald en x-file ....
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2017 kl. 22:52
Men seriøst .. hvorfor laver i ikke en 'ordentlig' lasagne selv med hjemmelavet bechamelsauce (rigeligt af det) og fryser dem ned i portionsstørrelser .. det vil jeg da klart anbefale.

MORE BASS
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2017 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Men seriøst .. hvorfor laver i ikke en 'ordentlig' lasagne selv med hjemmelavet bechamelsauce (rigeligt af det) og fryser dem ned i portionsstørrelser .. det vil jeg da klart anbefale.


Ja man fatter det ikke men findes mange der er luddovne og ikke evner at lave rigtig mad. Og ja de æder jo så bla førnævnte hundeæde


Redigeret af Sunbao - 10-Maj-2017 kl. 23:37
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 07:05
Og så er der nogen som ikke fatter at læse #1
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 07:52
@ sunbao har du læst 1 indlæg i tråden ? hvis ja giver dit indlæg ingen mening
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 08:08
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 10:02
Tvivler på at det link er aktuelt.

Miracoli er i dag en del af Mars og ikke længere Kraft (Mondelez), og umiddelbart er det kun deres spaghetti-ret, der er tilgængelig.

Den har været i sortimentet i Tyskland, men er heller ikke der at finde på deres hjemmeside.

Redigeret af lunddal - 11-Maj-2017 kl. 10:08
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 12:26


lå den i kurven for "sjov" skyld, så spurgte den hvor det skal leveres, da jeg så valgte 6400 skrev den udsolgt.
havde det nok på fornemelsen da det er over 1år siden de stoppede med at lave dem, og der står 9md holdbarhed

Redigeret af Ronny73 - 11-Maj-2017 kl. 12:27
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 13:39
Uanset hvor godt Miracoli smagte i din ungdom, er der ikke noget der slår en god hjemmelavet lasagne. Get over it :)
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 16:32
jeg skriver INGEN steder det slår hjemmelavet. bare at jeg vil smage det igen, hvordan det kan blive til jeg er doven og ikke kan lave mad giver ingen mening. jeg har netop skrevet, jeg har lavet hjemmelavet i mange år. jer om det. jeg har ikke flere svar til de ting, da jeg allerede ved tråd oprettelse skrev det har ingen int hvor god jeres hjemmelavet er :-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 16:59
Det er konstateret at Lasagnen er et UDGÅET PRODUKT. Folk muntrer sig bare med indspark til en usædvanlig tråd i et AV Forum.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu