recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Router til hjemmet - Hvilken anbefales
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Router til hjemmet - Hvilken anbefales

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Router til hjemmet - Hvilken anbefales
    Sendt: 06-Oktober-2016 kl. 17:31
Hej...
 
Jeg ønsker at forny min router og vil høre Jer herinde, hvilken I kan anbefale.
 
Jeg har kørt med en NETGEAR-router hidtil og den fungerede fuldt tilfredsstillende. Og derfor har jeg kig på følgende som erstatning:
 
 
 
Hvad er Jeres erfaring med denne og er der evt. en anden i kan anbefale... Da denne ikke - som jeg ser det - har MuMimo f.eks....
 
lad mig høre nogle input. Eller skal man lige trække vejret, da Dlink f.eks. er på vej med en ny...
 
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2017 kl. 11:08
Jeg benytter b.la. selv en Netgear R7800 Nighthawk X4S og er super tilfreds, der bliver smidt en 500/500 fiberforbindelse i rumpen af den, og der vel omkring 25+ enheder forbundet til den.
Jeg har endnu til gode at opleve at den ikke skulle kunne følge med, også selvom der bliver streamet i 4k, spillet og surfet. 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu