recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver tablets, erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver tablets, erfaringer?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars71dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver tablets, erfaringer?
    Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 21:20
Hej alle,

Overvejer en billig Denver tablet fra Harald Nyborg, til min datter på 6 år. Var derinde i dag, men der var ingen demo-model, så jeg kunne ikke mærke kvalitet eller performance. De har helt op til Quad core modeller. Er der nogen, der har prøvet sådan en Denver tablet? kan de bruges til noget? Er de ok til prisen?

Hilsen
Lars
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 22:02
Jeg har købt en 7" Denver hos Harald Nyborg for et par år siden.

Den røg hurtigt i skuffen, man får hvad man betaler for.
Dårligt display og touch var det som gjorde det for mig.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 06:43

Hej.
Vi har gode erfaringer med billige Tablets fra Lenovo.
Det eneste man skal vide er, at de ikke plejer at blive opgraderet til en nyere version af Android.

Hilsen Carsten.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 09:11
Samme her - Denver tablets er billige, og fungerer sådan. Børnene bliver hurtigt trætte af dem. Har prøvet med to stk's., og som Jever skriver, så kommer de hurtigt til at ligge ubrugte hen..

M.v.h.
Til top
fh68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fh68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 10:55
Til børn er Denver tablet ok, men heller ikke mere - for et par hundrede kroner mere, kan man tit få de mere velfungerende Samsung tabs i 7 eller 8 tommer modellerne.
 
Tror dog ikke det har så meget med mærkets navn om hvor hurtige børn bliver trætte af diverse tablets. Mine børn har haft flere forskellige tablets og selv mini-Ipad'en fra skolen har i perioder mistet deres interesse.
 
Du kan i øvrigt tit finde Harald-Skrald tablets til billigere penge i Den Blå Avis.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 11:04
Må sige at jeg osse siger ok, til en billig lenovo .. købte en tab 3 for 399 på tilbud. .fungere upåklagligt . 


Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 11:46
Købte en til min datter, den blev hurtigt solgt videre - Det er noget skrammel - uanset prisen - du er bedre tjent med at bruge pengene på en brugt. Skærmene er elendige, touchdelen virker nærmest tilfældig og batteriet er også meget ringe (Fik den første ombyttet, da jeg faktisk troede den var defekt, men nej de ER ringe).

Redigeret af Kasper_J - 10-Oktober-2016 kl. 11:48
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 14:49
Jeg hoppede også på en 7" Denver til den lille, og det er noget skrammel uanset brug. Touch er enormt uresponsive, betragtningsvinklen er så dårlig, at det ikke engang er muligt at ligge den på borden foren sig, og mange aps kan ikke installeres pga. for lav opløsning på skærmen.
Totalt spild af penge.

Jeg ved ikke om deres 10" som har en smule bedre specs er lige så dårlig.

Brug de par hundrede mere og køb f.eks. en billig Lenovo eller Samsung.
Til top
Lars71dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 20:44
Tak for jeres svar. Ok... der tegner sig et bilede... er det ældre Denver tablets I har prøvet - eller nogen af dem der sælges i øjeblikket?
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 20:52
Min lillebror var glad for hans Denver tablet ind til han synes han skulle ødelægge den :)
Kommer vist meget an på brug :)
Jeg spillede lidt Minecraft på hans en gang i mellem - det gjorde den fint :)

Når alt det er sagt, så synes jeg en lidt dyere, eks. Lenovo er de ekstra penge værd :)
Primært grundet den lidt mere snappy, og responsive touch..

Og den kan hverken sammenlignes med min HTC Nexus, Microsoft Surface, eller min fars iPad - det kan prisen så heller ikke ;-)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 00:11
Giv hende hellere en brugt iPad - det holder!
Venlig hilsen
KB
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Lars71dk Lars71dk skrev:

Tak for jeres svar. Ok... der tegner sig et bilede... er det ældre Denver tablets I har prøvet - eller nogen af dem der sælges i øjeblikket?

De jeg havde var i april/maj måned i år, kan desværre ikke huske den præcise model - Jeg står gerne ved at de begge var ganske horrible i brug.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu