recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelse - rød prik blinker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optagelse - rød prik blinker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optagelse - rød prik blinker
    Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 19:44
Hej

Jeg har netop forsøgt at sætte den nye yousee boks til at opdatere et program. Den røde knap der fremkommer i guide står og blinker. Jeg har andre optagelser hvor den røde prik ikke blinker. Hvad betyder det når den røde knap blinker?
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 19:59
Det er et godt spørgsmål. Jeg har også lagt mærke til det på serie-optagelser. Kun en enkelt optagelse i serien står og blinker. 
Jeg oplever optagelser der ikke bliver optaget og optagelser der ikke vil afspille. Jeg har ikke fundet noget mønster mellem blinkerriget og "dårlige" optagelser. Bort set fra at mit blodtryk stiger når skidtet ikke virker.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 20:01
Optagelsen startede forøvrigt ikke da udsendelsen startede.
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 17:40
Der er vel ikke sat mere end tre forskellige programmer til optagelse på samme tid?
Ning
Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 21:10
Nej, der var kun en anden optagelse den dag, og disken er ikke fuld.
Jeg har dog de sidste par uger haft problemer med fejl i tv guiden. Det program der står i guiden er ikke det der bliver vist. Dette er sket temmelig mange gange. Måske det kan være forklaringen.
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 21:47
Har du prøvet at opdatere den?
Ning
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 22:53

Der er ingen opdateringer til den endnu. Den seneste var fra over en måned siden. Den fixede strømforbruget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 23:18
det kommer vel an på om den har fået den opdatering for en måned side 
Ning
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 15:21
Det har de ikke
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu