recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nas Server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nas Server

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nas Server
    Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 16:17
Hej,

Er faktisk mest bekræftelse jeg søger :-)

Er løbet tør for plads og udvidelses muligheder i min gamle pc. 

Så nu vil jeg købe en Nas server. Kigger Qnap, Synology og Asustor. 

Det skal kun være medie lager og kunne fører filer rundt. Vil være fulde bluray film der skal flyttes og afspilles i f.eks stue på min Nvidia Shield (kodi/Spmc) (eller måske min gamle højt elskede Dune) 

Mine unger bruger Plex når de ser noget, men hvis det skal transcodes ,så står min gamle pc (formentlig snart Shielden) for det.

Så alt den skal er at kunne levere filerne uden problemer over netværket. Er vi ikke enige om at de kan alle Nas server da dette jo ikke kræver noget særligt? Selv ved en stor fuld bluray, så er det jo kun små bider der sendes hele tiden. 

På forhånd tak
Klaus
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 16:59
Jo alle nas kan levere filerne over netværk, det er kun ved transcode det vil være et problem. Så hvis din pc eller fx Nvidia Shield klarer det, så er der ingen problemer.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 18:34
Takker. Var jeg nu også ret sikker på :-).

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu