recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee WebTV med Slingbox?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee WebTV med Slingbox?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee WebTV med Slingbox?
    Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 17:58
Hej.

Jeg har en gammel Moonsoon Hava, konkurenten til Slingbox.
Den kan selv lære fjernbetjenings koderne når man holder en anden enheds fjernbetjening over til den.

Jeg mener at de nye Vulkano enheder har samme mulighed.


Hilsen Carsten.

Til top
Frank73 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 14:19
Hej,

Jeg har netop skiftet fra Canal Digital (via parabol) til YouSee TV via bredbånd, og har i den forbindelse fået flere nye tv-bokse.

Jeg forsøger at forbinde een af de trådløse bokse (model: Arris, VIP2502EW) til min Slingbox, og den får også signal igennem, men kan ved re-konfigurationen af Slingboxen ikke finde en fjernbetjening som virker, og kan således ikke betjene min nye tv-boks.

Er der nogen, som har en god ide til hvilken 'boks-model' jeg skal vælge når nu den aktuelle Arris model ikke findes som valgmulighed på min Slingbox?

mvh.
Frank
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu