recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uheldig indstilling på mit Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uheldig indstilling på mit Samsung TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Der findes en anden og større reset -full factoryreset...

Jeps, den havde jeg også prøvet. Det er samme resultat. Alle menuer står fint. Billedet er let rødt konstant.
Mvh. Jan
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 23:08

Det var mit Samsung også da jeg købte det, brugte farvetemperatur kølig, så var det ikke rødtonet mere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

...brugte farvetemperatur kølig, så var det ikke rødtonet mere.

Jeg prøver!
Mvh. Jan
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu