recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabler ml. Beosound 5 og Beomaster?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabler ml. Beosound 5 og Beomaster?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kabler ml. Beosound 5 og Beomaster?
    Sendt: 07-November-2016 kl. 14:36
Hej Forum

Er der nogen som ved hvilke kabler som trækkes ml Beosound 5 og Beomasteren? 

Det ene er et alm USB-kabel, men hvad er powerkablet for et? Kan man mon købe et langt på e-bay eller noget i den stil? Tænker det må være en form for kendt power-kabel.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 15:15
Kablet hedder et A18 - er der nogen som kender alternativer til det originale?
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 20:10
Har du prøvet at se de produkter, som av-connection.dk bl.a. har til B&O.

http://www.av-connection.dk/?ML=328

Derudover kan du nok få hjælp af Recordere-brugeren Peter Pan. Måske i denne tråd

http://forum.recordere.dk/bo-interface-tips-tricks_topic4389_post1498742.html#1498742

eller i denne

http://forum.recordere.dk/bo-din-adapter-kabler-connection_topic7820_page46.html

hvor Peter Pan rundhåndet deler ud af sin viden om B&O-forbindelser mv.

Mvh. Jørgensen

Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2016 kl. 09:44
tak Jørgensen, jeg har været i dialog med Peter Pan flere gange, håbede lidt på at han så min tråd. Jeg skal jo ikke lave noget kreativt, blot have originalledningen i en længere udgave - uden at det koster 1000kr!

Og jep, jeg har tjekket de gængse kabel-handlere i dk. Tænkte man måske kunne finde noget på Ebay.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 11:38
Hej masterlink

Det kabel du søger skulle bestilles i B&O butikken sammen med bestillingen af
BeoMaster 5 og BeoSound 5. Dette kabel kunne ikke bestilles separat.
Har du mod på det, må du klippe det over, og finde et passende kabel og forlænge med.  



Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2016 kl. 15:10
En dyr løsning kunne også være Beosound 5 und Beomaster 5 Cable Extender 2196. - Click her.
 



Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 12:12
Tak for din besvarelse Peter Pan. Jeg troede faktisk man kunne købe ledningen udenom en forhandler, evt på ebay, hvis man vidste hvad den hed. Og extenderen er en træls ekstra dims at have liggende og der skal føres strøm til den. Der er vidst ikke andet for, end jeg må finde en til salg, hvor der er 9 meter ledning inklusiv.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu