recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony fjernbetjening

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 23:20
Det tror jeg heller ikke
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 08:11
Har selv købt en Harmony 650 for nylig - den er virkelig nem at sætte op og bruge, og det er bare SÅ skønt at slippe for, at jonglere rundt med 3 forskellige fjernbetjeninger!

Så jeg kan også varmt anbefale Logitech Harmony Smile

Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 14:30
Kan også varmt anbefale Harmony. Har en ultimate med Hub.

Er dog på det sidste løbet ind i et problem jeg ikke lige kan løse.

Når jeg tænder for TV (Ny yousee boks, Yamaha receiver og TV), så starter det op ok, men efter 4-5 sekunder skifter Yamaha receiver til Apple TV indgangen.

Og i min opsætning har jeg sikret at der ikke skal se noget med Apple TV når jeg starter TV op.

Meget irriterende. Nogen der har en løsning eller samme problem?

Jesper 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Kan også varmt anbefale Harmony. Har en ultimate med Hub.

Er dog på det sidste løbet ind i et problem jeg ikke lige kan løse.

Når jeg tænder for TV (Ny yousee boks, Yamaha receiver og TV), så starter det op ok, men efter 4-5 sekunder skifter Yamaha receiver til Apple TV indgangen.

Og i min opsætning har jeg sikret at der ikke skal se noget med Apple TV når jeg starter TV op.

Meget irriterende. Nogen der har en løsning eller samme problem?

Jesper 

Tjek at alle apparater har HDMI CEC på OFF
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 09:49
Så fik jeg købt den på en Black friday tilbud hos Amazon.de til 1400 kr. Den pris er jeg tilfreds med så nu skal der snart leges
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 23:35
Lige en lille tilbage melding. Jeg er rigtig glad for den. Det er dejligt at kun have en fjernbetjening.
Der er godt nok lige et par minusser.
1 den kan ikke finde min projector lærred fjernbetjening men det går nok da jeg kun bruger den et par gange i ugen.
2. Man kan ikke sætte aktiviteter til Home screen på fjernbetjeningen for jeg bruger næsten kun det på touch skærmen så det kunne være rart hvis man kunne det
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 03:26
1: Den skulle kunne lære koderne, hvis du har den oprindelige fjernbetjening til lærredet. Såfremt det er en IR fjernbetjening da.

2: Hvad mener du med at man ikke kan sætte aktiviteter til homescreen? Nu kan jeg ikke lige finde i tråden, hvilken model du helt præcis fandt frem til, men på min Harmony Ultimate er det da netop fra touchscreen ens aktiviteter vælges fra.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 09:17
1. Jeg har fjernbetjeningen men ved ikke om det er ir. Når jeg prøver manuelt at Connect med hubben kan den ikke finde den.

2. Det er elite jeg har. Jeg mener at jeg altid skal trykke på knappen aktiviteter før jeg skal vælge en aktivitet. Det ville da være lettere at kunne vælge at aktiviteter altid er fremme på skærmen når man bruger det mest. Håber du forstår nu
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 09:45
Det lyder mærkeligt. På min Harmony Touch er aktiviteter på skærmen når den tages op.

Redigeret af Kampus - 07-Januar-2017 kl. 09:46
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 10:02
Der er en indstilling der hedder startup screen, men der kan jeg kun vælge commands, Gestures og numbers.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 10:46
Og commands er ikke det samme som aktiviteter? Synes det lyder som en ubrugelig fj.btj.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 11:23
Fik en harmony 950 i julegave og havde en hub i forvejen. Når parret sammen virker de som en Elite.
Jeg kan ikke genkende det du beskriver, der må være tale om en konfigurationsfejl.
Ligeså snart du laver aktiviteter enten fra harmony app'en på din smartphone eller harmony PC programmet så dukker de op på hjemmeskærmen efter du har synkroniseret. Du kan synkronisere enten fra app'en eller fjernbetjeningen.
Er du sikker på din fjernbetjening er parret til din hub? Hvis du synkroniserer fjernbetjeningen med hub'en, foregår det uden problemer?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu