recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klikker på seneste indlæg, men får side 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klikker på seneste indlæg, men får side 1

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 08:42
Win 10 64 bit og seneste Firefox,men problemet er ikke ny.
Mvh.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 09:34
Jeg har haft samme problem de sidste par år, med min gamle pc. Men for 4 uger siden købte jeg en ny , Win 10 med Edge , og nu virker det.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Win 10 64 bit og seneste Firefox,men problemet er ikke ny.
Mvh.


Så er det nok nærmere Firefox som er problemet, end det er et "PC" problem.
Jeg har ikke haft problemer på hverken Win7, Win8 eller Win10. Heller ikke på tablet og mobil. Jeg kører med Microsofts browser IE/Edge.

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Win 10 64 bit og seneste Firefox,men problemet er ikke ny.
Mvh.


Så er det nok nærmere Firefox som er problemet, end det er et "PC" problem.
Jeg har ikke haft problemer på hverken Win7, Win8 eller Win10. Heller ikke på tablet og mobil. Jeg kører med Microsofts browser IE/Edge.

M.v.h.

Hej.
Du har sikkert ret med hensyn til Firefox,men da der andre med en tilsvarende problem kunne det være rart at høre hvad man bruger af browser.
Mvh.

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Win 10 64 bit og seneste Firefox,men problemet er ikke ny.
Mvh.


Så er det nok nærmere Firefox som er problemet, end det er et "PC" problem.
Jeg har ikke haft problemer på hverken Win7, Win8 eller Win10. Heller ikke på tablet og mobil. Jeg kører med Microsofts browser IE/Edge.

M.v.h.
Min "gamle" pc havde win7 , og der havde jeg problemet.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter opdatering af iPad Air til iOS10, får jeg ikke mere seneste indlæg når der klikkes på det. Jeg kommer ind på side 1 i tråden hver gang

Er der en løsning på problemet?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter opdatering af iPad Air til iOS10, får jeg ikke mere seneste indlæg når der klikkes på det. Jeg kommer ind på side 1 i tråden hver gang

Er der en løsning på problemet?


Hos mig virker det ca. hver anden gang,med Windows 10 og nyeste Firefox.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter opdatering af iPad Air til iOS10, får jeg ikke mere seneste indlæg når der klikkes på det. Jeg kommer ind på side 1 i tråden hver gang

Lars Ladingkær@ Er der en løsning på problemet?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 15:22
Hej.
Har nu prøvet med Edge browseren og Win 10.
Det ser ud til at virke.
Firefox er det samme ( Den virker en gang imellem )
Mvh.


Redigeret af nesager - 06-December-2016 kl. 15:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu