recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klikker på seneste indlæg, men får side 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klikker på seneste indlæg, men får side 1

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Klikker på seneste indlæg, men får side 1
    Sendt: 23-November-2016 kl. 10:25
Efter opdatering af iPad Air til iOS10, får jeg ikke mere seneste indlæg når der klikkes på det. Jeg kommer ind på side 1 i tråden hver gang
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 10:39
Det sker på også på PC og det har detgjort i lang tid.
Mvh.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Det sker på også på PC og det har detgjort i lang tid.
Mvh.


Det kan jeg bekræfte.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 11:12
Ditto her på PC, og det er da lidt træls.

Er tråden på adskillige sider, kan det også være på fx side 10 ud af 12, den vender tilbage til.

Mvh. Jørgensen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 11:33
Enig, det er lidt surt at komme ind på en helt anden side end man regner med.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 11:51
Muligvis et cookie problem.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 12:07
Hej Kandersen

Den tanke har jeg også haft, men hvis cookies slettes, hvad jeg har gjort fra tid til anden, er det i så fald den nye position, der huskes fra gang til gang, og så bliver man sat tilsvarende tilbage, når der klikkes ind på siden igen.

Mvh. Jørgensen

PS Nu har jeg slettet cookies og kommer da ind på sidste side. Denne position huskes så formentlig, så jeg havner samme sted, efterhånden som der evt. kommer en ny side i tråden til.


Redigeret af Jørgensen - 23-November-2016 kl. 12:15
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 12:10
Hej.
Nu det jo ikke første gang.
http://forum.recordere.dk/3-nye-indlg_topic144904.html
Har egentlig haft problemet siden dengang,mere eller mindre.
Mvh.

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 13:34
Ja, trist at Recordere ikke gør noget ved det
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej Kandersen

Den tanke har jeg også haft, men hvis cookies slettes, hvad jeg har gjort fra tid til anden, er det i så fald den nye position, der huskes fra gang til gang, og så bliver man sat tilsvarende tilbage, når der klikkes ind på siden igen.

Mvh. Jørgensen

PS Nu har jeg slettet cookies og kommer da ind på sidste side. Denne position huskes så formentlig, så jeg havner samme sted, efterhånden som der evt. kommer en ny side i tråden til.
Det lyder som det samme jeg har oplevet de seneste måneder. Ouch

Troede egentlig det var min PC der trænger til en clean install, efter jeg i sommer opdaterede fra Win8.1 til Win 10.
Jeg bruger Google Chrome browser.

Mvh. JørgenT

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 18:04
ubuntu 16.04 og chrome - ingen problemer.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 02:29
Win 10 64bit og IE11/Edge heller ingen problemer ! Har i øvrigt aldrig haft dette problem. Så det er nok ikke recordere.dk, som er problemet !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu