recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De Sorte Får
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De Sorte Får

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: De Sorte Får
    Sendt: 25-November-2016 kl. 15:47
Jeg gad vide hvor mange Black Friday Sheep der er her på siden.

Jeg må sku' indrømme at det er en "tradition" jeg afskyr, da den appelerer toil den mest primitive del af den materialistiske hjerne. Når jeg ser de værste klip fra USA, så minder det mig desværre om hvad det vække i folk.
Det virker til at nogle mennesker går helt amok og rager til sig af alt muligt lort, fordi det er på tilbud. Det virker også til at butikker ne misbruger det lidt med det klassiske før og efter priser trick. Latterligt hvordan de har vrælet i kor om at Black Friday er sandelig ikke noget de tjener på. Bullshit.

Så lad høre. hvor mange var så heldige at få noget de rent faktisk havde planer om at købe alligevel og hvem kom hjem med noget de faldt over
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 15:59
Jeg er helt enig med dig, men købte en vase som julegave til min søde frue, med en helt regulær rabat på 20%

Det har jo intet med AV-området - her mangler jeg bare intetSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 16:33
Købte en gps til min mor til halv pris i Bilka. Det var okay og tog kun 10 min.

Købte kaffekværnsmotor og stempelkande i Imerco til en gabe vi skal bruge søndag. Begge dele var sat ned i forvejen og vi derfor ingen black friday rabet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 16:33
Jeg købte 800ml Vemmedrup-is og to bananer fra Spanien.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Jeg købte 800ml Vemmedrup-is og to bananer fra Spanien.

MÆÆH!
Det lyder som en kanon handel...
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 17:19
Folk må gøre præcis hvad de vil for min skyld.
Det kan jeg altså ikke få ondt bagi over
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 17:22
enig henrik.

Det er mere den der frenzy jeg er imod, hvor folk står i kø med fråde om munden. Oplevede selv som 14-årig at 2 voksne løj og snød sig foran mig i køen, til et køtilbud en tidlig morgen. Nåt sådan noget vækkes i folk, så blind egoisme tager over, så er der noget galt...
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 17:36
Jeg har ikke købt noget. Dvs. jeg har godt nok købt nogle golfbolde, men det var ikke noget Black Friday noget. Jeg kunne lige så godt have købt dem i går.

Det virker som om medierne går lidt i selsving over Black Friday. I mine øjne er det bare et alm. udsalg.

At stå i kø efter et eller andet slagtilbud, ser I mig aldrig gøre.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 18:28
Jeg fik da købt lidt julegaver til børn og børnebørn samt tøj til mig selv.
 
Flemming
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Latterligt hvordan de har vrælet i kor om at Black Friday er sandelig ikke noget de tjener på. Bullshit.


Jeg synes kun, at det er de mindre butikker, der har brokket sig, da de ikke får en del af rabatten betalt af producenten/distributøren.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 19:08
Jeg er på sin vis enig med dig, slumbert. Det er intet godt i, at blive som dem "over there". Det er imo. ihf. skræmmende.

Jeg har ikke snoldet vildt i dag. Jeg skulle under alle omstændigheder, ha' mig et cover til min nyindkøbte Lenovo Tab 3 10 Buisness og var så heldig, at inde på tablecovers.dk havde de et cover, der var sat ned fra 199 kr. til 79 kr.
Det var ik' så ring' endda.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

enig henrik.

Det er mere den der frenzy jeg er imod, hvor folk står i kø med fråde om munden. Oplevede selv som 14-årig at 2 voksne løj og snød sig foran mig i køen, til et køtilbud en tidlig morgen. Nåt sådan noget vækkes i folk, så blind egoisme tager over, så er der noget galt...

Ah ok, sådan Ja, amokløb o.lign. adfærd er rimelig ucharmerende.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu