recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Android app til at fjernbetjene Stofa SmartTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Android app til at fjernbetjene Stofa SmartTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clhols Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-November-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clhols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Android app til at fjernbetjene Stofa SmartTV
    Sendt: 30-November-2016 kl. 18:31
Jeg har lavet en lille simpel app til at give et overblik over kanaler og skifte mellem dem på Stofas SmartTv boks.

Jeg har kun selv testet den indtil videre, så jeg tænkte om der måske var nogen der havde lyst til at prøve den.

Jeg har lagt den i Google Play som en Alpha release, så man skal lige melde ind at man gerne vil kunne se den i Google Play her:

App'en er lavet i Kotlin (det nye Java) og koden kan man hente her:

/Claus
Til top
clhols Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-November-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clhols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 22:04
Jeg har tilføjet videoafspilning også, så nu er det mere end bare en fjernbetjening.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu