recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stand/holder til center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stand/holder til center

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: stand/holder til center
    Sendt: 07-December-2016 kl. 21:01
Hej

Jeg søger en stand eller holder til min center, så jeg kan få vinklet den lidt opad. Vi snakker ikke om et stativ men mere et lavt let vinklet kile eller lign. da den skal stå på et møbel.

Lidt alla denne her, jeg synes bare den anden var smartere.

Jeg har før haft set at System Audio har lavet et rundt beslag, men kan ikke finde det nogle steder. 
Denne her center er stillet på en:

Jeg har fundet den desværre udgået

Kender i nogle gode bud?

På forhånd tak.


Redigeret af Basknudsen - 07-December-2016 kl. 21:12
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2016 kl. 21:51
Bruger selv siliconefødder som fulgte med B&W højtaleren. Bagerste er 5 mm og forreste 15 mm, og kan sikkert fås højere hvis det er nødvendigt.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2016 kl. 22:26
Ja siliconefødder kan fungere, eller damping feet fra hifiklubben, og så bare montere dobbelt forrest på højttaleren.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 09:29
Fedt, det havde jeg slet ikke tænkt på.

Tak for hjælpen.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu