recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af Devialet Phantom Silver + Dialog
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af Devialet Phantom Silver + Dialog

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg af Devialet Phantom Silver + Dialog
    Sendt: 08-December-2016 kl. 18:05
Jeg har besluttet mig for at sælge mine Phantom Silver, da jeg vil købe den nye Phantom Gold.

I kan se flere oplysninger her. Det bedste bud jeg har indtil videre er 9500 for en Phantom Silver, så har en højttaler tilbage + en Dialog.


Jeg tænker 10K for både en Phantom Silver + Dialog, som der stadigvæk er garanti på. Hele sættet kan også købes til 20K.


Redigeret af mixart - 08-December-2016 kl. 18:06
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 21:44
jeg er nysgerrig, jeg har 2 * 250w højtalere i min stue, forstærker kommer aldrig over kl 11.er dem du sælger 3000w beregnet til koncert saler, eller misforstår jeg noget ?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 21:50
Ja, du misforstår noget, og nej du kan ikke sammenligne watt-tal...
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 22:00
ok, jeg fiskede lidt efter, hvordan de lyder i forhold til "alm" gulv højtalere af god kvali. jeg har aldrig set denne type før, det kan jeg godt se var utydeligt i min besked. held og lykke med salget :-)
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2016 kl. 08:54
Steve har anmeldt både Silver og den nye topmodel Gold version, så du kan danne dig et indtryk af dem. Ellers kan jeg bestemt anbefale dig at lytte til dem :)


Til top
tangloppen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juli-2016
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tangloppen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 00:18
Stadig til salg?
Til top
bombay Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bombay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 12:12
Hej

Er de solgt eller har du dem stadig til salg
DENON AVR-4306,Denon DVD-3930
B&W XT4,XT2,XTC,PV1,
PIONEER PDP-507XD
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 15:20
Beklager jeg først giver en melding nu, men de blev allerede solgt mellem jul og nytår nu. Har Phantom Gold nu Smile
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:

Har Phantom Gold nu Smile


Hvordan oplever du de nye? Mere gang i bassen, og mindre skarpe tendenser i diskant?
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 20:56
Mere kontrol i bassen især ved lavere lydstyrke. Når jeg hører 40% lydstyrke på Phantom Gold svare det til, at jeg skal skrue op på 60% lydstyrke ved Silver for at ramme samme lyd lydtryk. Ellers lyder de mere high-end, mere luft og detaljeret i diskanten. Synes der manglede et eller andet magi i Silver modellen jo længere tid jeg havde dem, men det savner jeg bestemt ikke i Gold modellen. Jeg er meget tilfreds. Og så er de meget kønnere og elegant at se på i virkeligheden, hvor Silver modellen kunne virke lidt robot agtig.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 20:57
Og især ved kvindelig stemmer kan man virkelig høre forskel. Meget meget bedre :)
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 21:17
Cool. Så er Titanium nok ikke så skidt og putte i en diskant😉
Tillykke med dem, fede er de!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu