recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR.dk hakker!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR.dk hakker!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR.dk hakker!
    Sendt: 11-December-2016 kl. 18:59
Hej.

Er der nogen der kender en måde at få dr.dk streamet tv til at holde op med at hakke. Sidder og kigger på Fanget - en morder i blandt os på projektoren via PC. Uanset hvilken refresh rate jeg sætter PCen til hakker det ulideligt.

Hilfe ! ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 21:42
Det skal virke med 50Hz.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det skal virke med 50Hz.

Hey. Ja Det gjorde det også. Strømstikket var faldet ud af laptoppen uden at jeg havde opdaget det, så den var gået i sparemode og kunne ikke spille uden at hakke. LOL

50Hz refresh + Edge browser, så kørte det :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu