recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Langsom smarthub på Samsung f8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Langsom smarthub på Samsung f8005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Langsom smarthub på Samsung f8005
    Sendt: 18-December-2016 kl. 08:01
Hej alle

Efter jeg opdaterede mit tv for nylig, er smart hubben blevet sindsyg langsom om at starte op. Når man trykker på knappen står der at smarthub opdateres og det tager tit flere minutter før den kommer frem. Virkelig irriterende at den skal opdatere hver gang man tænder. Det virkede fint inden opdateringen.

Andre der har samme problem og nogen forslag til at afhjælpe problemet??

På forhånd tak og god jul

Redigeret af Glazzy76 - 18-December-2016 kl. 08:16
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 09:31
Noget tyder på at opdateringen ikke bliver færdig.

En lav internethastighed, hvis du fx benytter wifi på dit TV kombineret med andre wifi-tilsluttede enheder kan medføre problemet.

Der kan også være fejl i firmwaren. Jeg læste på et tysk forum, at der var fejl på een, men om det er den samme som du bruger vides ikke.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2017 kl. 21:01
Min far oplever det samme. Fandt du en løsning?

René
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2017 kl. 22:48
Det er et kendt fænomen på især lidt ældre Samsung "smarte" TV, vores gør det også, og jeg har prøvet ALLE de tricks man kan finde på nettet :(
De har i øvrigt intet med hverken wifi eller langsomt internet at gøre, vi har 100/100 fiber og tv'et har slet ikke wifi!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 11:25
Ok, men det var ret hurtigt til at starte med, og nu er det mega langsomt, og timer ud engang imellem.

\René
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 11:34
Ja, men det skyldes dårlige opdateringer.
Jeg har prøvet at resette vores TV, men synes ikke det hjælper. Men prøv det evt. alligevel.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 14:51
Jeg har version 1135 og hvis jeg prøver at opdaterer, så har jeg seneste version.
 
Jeg oplever ingen problemer
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morteng Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 20:54
Jeg har et 65KS8005 og oplevede også dette fænomen efter et par måneders brug. Jeg har dog fundet ud af, at hvis man sætter TV'et til at vise Smart Hub når man tænder TV'et fungerer den langt hurtigere og mere responsivt, end hvis man selv skal klikke den frem. Irritationsmomentet kommer man hurtigt over :)
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu