recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis navn og nummer app til iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis navn og nummer app til iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vis navn og nummer app til iPhone
    Sendt: 19-December-2016 kl. 13:00
Da jeg havde en Android telefon brugte jeg Nummeruglen, som viser navn og adresse på den der ringer, mens telefonen ringer. Findes der en app til iPhone der kan det samme?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 13:11
Nummeret vises altid, med mindre det er hemmeligt

Navn og addr vises på dem der er i kontakter

Redigeret af Kampus - 19-December-2016 kl. 13:12
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nummeret vises altid, med mindre det er hemmeligt

Navn og addr vises på dem der er i kontakter
 
Begge dele var jeg allerede klar over, men mit spørgsmål går nu på alle modtagne opkald.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Da jeg havde en Android telefon brugte jeg Nummeruglen, som viser navn og adresse på den der ringer, mens telefonen ringer. Findes der en app til iPhone der kan det samme?
 
Flemming

Hej
Den her kan måske bruges.
http://www.appsportal.dk/effektivitet/iphone/494-hvem-ringede-pa-min-iphone-adaffix-app.html
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Da jeg havde en Android telefon brugte jeg Nummeruglen, som viser navn og adresse på den der ringer, mens telefonen ringer. Findes der en app til iPhone der kan det samme?
 
Flemming

Hej
Den her kan måske bruges.
http://www.appsportal.dk/effektivitet/iphone/494-hvem-ringede-pa-min-iphone-adaffix-app.html
Den kan så ikke, hentes i den Danske udgave af iTunes.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Da jeg havde en Android telefon brugte jeg Nummeruglen, som viser navn og adresse på den der ringer, mens telefonen ringer. Findes der en app til iPhone der kan det samme?
 
Flemming

Hej
Den her kan måske bruges.
http://www.appsportal.dk/effektivitet/iphone/494-hvem-ringede-pa-min-iphone-adaffix-app.html
Den kan så ikke, hentes i den Danske udgave af iTunes.Ouch
 
Jo, har den allerede på min iPhone, men den virker ikke til formålet.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 14:38
Da jeg prøvede krak app på iphone undrede det mig at den ikke kunne det du efterspørger da krak kan det på Android. Kontaktede dem der havde lavet appen og de skrev at Apple ikke tillader at det virker på iPhone kan ikke lige huske begrundelsen på daværende tidspunkt kunnne jeg ikke finde en der kunne det på iPhone
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 15:43
Apple tillader ikke at Apps kan "overtage" funktioner som at modtage opkald og sende beskeder :(
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 16:28
Det har de gjort fra og med iOS 10, så jo.

Krak app'en kan også sørge for at vise hvem der ringer, men efter min erfaring er Kraks database (og 118 for den sags skyld) ikke særlig brugbar længere.

Stort set alle har mobilnumre i dag, og mange af dem er ikke i deres databaser.

Redigeret af lunddal - 19-December-2016 kl. 16:29
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 19:04
blandt andet på grund af hemmelig nummer reglerne! Og derfor er den slags ikke synderligt bevendt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu