recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Humax boks genstarter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Humax boks genstarter?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Humax boks genstarter?
    Sendt: 31-December-2016 kl. 08:45
Har i været ude for at jeres Humax boks tænder selv igen ,når man har slukket via fjermbetjeningen?

det er vores begyndt på, når jeg slukker den ,genstarter den efter ca 5 minutter ,hvad kan gøres som ikke ødelægger al optagelser?  

og godt nytår.
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 08:55
Kan følge op med at sige ,at heller ikke at slukke manuelt på maskinen virker,

 den starter blot op som normalt igen.

Og det hele startede i går aftes.


Redigeret af folp - 31-December-2016 kl. 08:56
MVH Frank Pedersen

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 11:06
Har du været ide og ændre noget i strømspare indstillingerne.. da jeg ændrede på min gjorde den lidt det samme.... nu står den til 3 timer til dvale og Høj.... den har vist ikke gjort det siden.

Men har været ude for noget andet mystisk.. har sat den til at serieoptage Dart-vm og syntes den er begyndt at optage alle udsendelserne 2 gange... altså på samme tid og samme kanal
Ning
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Har du været ide og ændre noget i strømspare indstillingerne.. da jeg ændrede på min gjorde den lidt det samme.... nu står den til 3 timer til dvale og Høj.... den har vist ikke gjort det siden.

Men har været ude for noget andet mystisk.. har sat den til at serieoptage Dart-vm og syntes den er begyndt at optage alle udsendelserne 2 gange... altså på samme tid og samme kanal

Hvorfor sætte den til 3 timer? Jeg har sat den til aldrig. Kan godt huske at slukke boksen.

Redigeret af joern.loenborg - 31-December-2016 kl. 11:15
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 22:01
Hvorfor sætte den til 3 timer? 
Såmænd fordi jeg er en klovn EmbarrassedConfused havde ikke opdaget der kom noget FØR 1 time... havde bare zappet mellem en og otte timer...
Ning
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 17:04
Jeg fik den til at holde op ved at hive stikket ud bagpå i nogle timer,og nej havde ikke ændret noget i dagevis.Efter Youse nedbruddet er der noget andet galt ,som jeg opretter en tråd om.
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu