recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Start forfra eller Arkiv Nedbrud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Start forfra eller Arkiv Nedbrud?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen Start forfra eller Arkiv Nedbrud?
    Sendt: 02-Januar-2017 kl. 17:11
Oplever i også at efter Nedbruddet Nytårsaften, virker Start forfra ikke mere, Jeg får en fejlmeddelelse

 Error 4004  der siger: dette er ikke med i dit abonnement?

Som betalende for boks og fuldpakke i årevis lyder det jo lidt mærkeligt.

På fjernbetjeningen under Knappen Menu ,hvor jeg trykker på TV for at se arkiv ,sker der ikke noget, den virker ikke.

Synes jeg ville høre om i alle oplever disse fejl?

og godt nytår.
MVH Frank Pedersen

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 18:10
Ingen problemer her i 9210 m. h. t. StartForfra og Arkiv.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 18:16

Ingen problemer med hverken Arkiv eller start forfra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:05
Prøv at slukke boksen bagpå. Vent kort tid og tænd igen.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:50
Tak ville høre om det var et genertelt problem, har prøvet at have stikket hevet ud, men måske ikke længe nok.
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 20:53
Til orientering fik jeg igen i dag min Boks til at virke,via telefonisk tekniker support fra Yousee.

Der blev prøvet alt det jeg selv havde gjort ,som nettet og Yousee fortalte ,men uden virkning, teknikeren havde ikke hørt om dette før ,så han ville undersøge noget og ringe op senere.

Han vendte tilbage efter en time ,hvor han fortalte at jeg stod til at have fuld access til alt ,og vi prøvede igen alle ting uden held,

efter noget tøven sagde han at der lige var noget han ville se på ,og igen ringe tilbage efter 1/2 time.

Og denne gang var svaret der så. Det viste sig at jeg for 10-15 år siden havde haft yousee som

 bredbåndudbyder ,hvor jeg havde et brugerkode for det og et for tv delen.Dengang jeg gik over til waoo,

 fik de ikke slettet de oplysninger ,så nedbruddet havde øjensynlig gjort at boksen prøvede at logge på

 mit gamle brugernummer .Teknikeren havde lagt begge numre sammen inde på centralen og Yes alt kørte.

Sikken smøre ,men jeg har også brugt hele dagen på det.

Men for en gangs skyld hatten af for en tekniker der ikke bare sendte en ny boks.



Redigeret af folp - 05-Januar-2017 kl. 20:55
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu