recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad nulstille
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad nulstille

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad nulstille
    Sendt: 06-Januar-2017 kl. 16:44
Hejsa herinde.

Jeg har en ipad air 2 jeg skal have nulstillet. Har dog et mindre problem, jeg kan ikke huske adgangskoden til at låse den op. Jeg har så heller aldrig haft den koblet til min pc, altså ikke været connected til itunes.

Problemet er så at i itunes kræver den at jeg skal godkende ipad´en på pc´en, men det skal gøres ved at låse ipad´en op, det kan jeg jo så ikke. Så kan slet ikke komme i kontakt til den. Jeg kan self godt huske min apple id og kodeord. Det burde vel være nok synes jeg da. Hvad skal jeg lige gøre??
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 16:48
https://support.apple.com/en-us/HT204306
Brug "Erase your device with iCloud" eller "Erase your device with recovery mode"

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-Januar-2017 kl. 16:48
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 16:49
ahhhh super, mange tak torben
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu