recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation TV erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation TV erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation TV erfaringer
    Sendt: 09-Januar-2017 kl. 12:46
Kunne godt tænke mig at have to muligheder for at spille PS4 to steder i huset og overvejer derfor en Playstation TV, så der kan spilles med Remote Play.
 
Er der nogen, der har erfaringer med dette? Det skal helst kunne foregå via Wi-Fi og uden for mange dropouts.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 13:17
Det virker bedst hvis PS4'eren har ethernet.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det virker bedst hvis PS4'eren har ethernet.
 
Min PS4 har Ethernet, men Playstation TV skal helst ikke kables.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 13:51
Der er ikke andet for end at købe dimsen og prøve. Hvis du har kabel i PS4'eren har du forudsætningerne i orden for at det skulle kunne virke fint, men det kommer nok også en del an på miljøet.

Heldigvis sælges PSTV for næsten ingenting i dag.
Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 13:52
Det kommer ikke til at virke godt over Wifi. Min hakkede af og til i det selvom den stod lige ved siden af et access-point. Det virker dog helt perfekt over kabel. Opløsningen er lidt dårligere end på selve PS4'eren, men det er ikke noget vi har oplevet som et problem. Ungerne bruger den på deres værelse når vi gerne vil have lidt ro i stuen :-)
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 14:11
Det var netop sådan et setup, jeg tænkte på. Men bliver ret besværligt af kable, så dropper nok ideen, og må evt. til lommerne og købe en ekstra PS4 til ungerne ;-)
 
Tak for hjælpen begge to.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 14:59
Hvad med at bruge et par hundrede på PSTV'et og prøve selv?
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvad med at bruge et par hundrede på PSTV'et og prøve selv?
 
Den billigste jeg kan finde er til 450 kr. Findes den billigere?
 
P.S. Kan umiddelbart ikke finde den på lager nogen steder.


Redigeret af Skalle06 - 09-Januar-2017 kl. 15:33
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 17:26
OK, jeg havde læst om folk der havde købt den til under 200,-.
Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvad med at bruge et par hundrede på PSTV'et og prøve selv?
 
Den billigste jeg kan finde er til 450 kr. Findes den billigere?
 
P.S. Kan umiddelbart ikke finde den på lager nogen steder.


Jeg gav vist omkring 300kr for min over DBA efter lidt forhandlen :-)
Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AarhusBruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 18:48
En smart feature/detalje er i øvrigt at du kan bruge PS3 controllere til PS-TV - også til at spille PS4 spil. Det betyder at ungerne kan være rigtig mange spillere med ved at kombinere PS3 og PS4 controllere uden at man behøver at investere i ekstra controllere til PS4.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu