recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
    Sendt: 10-Januar-2017 kl. 12:31
Har et problem som efterhånden irriterer mig en smule på mit Sony W805.
Når jeg går ind på Netflix app virker alt som regel fint.
Når man så starter en film, afspiller den et kort øjeblik, max et par sekunder og derefter bliver man smidt helt ud af app'en og tilbage til alm. tv.
Hvis man så prøver igen, kan man være heldig at det virker (kræver nogle gange adskillige forsøg).
 
Jeg har prøvet at pause programmet i samme øjeblik det starter (og lade det være på pause 5-10 sek) og så virker det som regel ((min teori er at det sørger for at fylde bufferen) men kan være rent tilfælde)....
 
Jeg har prøvet diverse: fabriksreset af tv, nulstilling/skift af wifi, opdatering af tv etc....
Forbindelse er rigelig hurtig  (60 Mbit) og er meget stabil
 
Umiddelbart er mit (totalt ukvalificerede) gæt at det er et bufferproblem. At app'en forsøger at starte op inden den har hentet tilstrækkeligt indhold og at den derfor lukker ned og går tilbage til tv.
 
Der er åbenbart andre med samme problem (men ingen løsning):
 
Andre herinde der oplever problemet og evt. har en forklaring/løsning??
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 07:41
Ingen der har prøvet dette?
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 09:34
Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af mikkelsen1980 mikkelsen1980 skrev:

Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Jeg oplever det samme. I starten skete det aldrig, det er noget der er opstået inden for det sidste år og er blevet værre hen ad vejen...
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 16:13
Synes det er blevet helt vildt nu. Jeg har en 4 årig forsikring, men ved ikke om det er noget, man vel kunne tage via dem.

Lyder til mange har problemet, men ingen har en løsning.

Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 10:22
Samme her på samme model. Min datter plejer at lykkedes med at få gang i det, tror hun vælger andet materiale og så tilbage til problembarnet efter kort tid.

Men ja, pisse irriterende. Men jeg glædes dog stadig over at der kommer en opdatering en gang imellem, men den retter bare aldrig problemet.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 11:00
Næ. Lader ikke til at problemet bliver løst.
Men har afmeldt Netflix henover sommeren, så lige nu er der ingen problemer Tongue
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 22:15
Hvor gammelt er fjernsynet? Min oplevelse med Sony er at apps og funktionalitet klapper sammen over årene - så mindre og mindre fungerer i praksis.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hvor gammelt er fjernsynet? Min oplevelse med Sony er at apps og funktionalitet klapper sammen over årene - så mindre og mindre fungerer i praksis.
 
Generelt fungerer det egentlig som det skal, bortset fra Netflix....
Så vidt jeg husker er det ca. 2,5 år gammelt.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 10:11
Mit fungerede også fornuftigt i 1-2 år, hvorefter tingene begyndte at hoppe i havet - Youtube, TV2Play, Skype (inkl. et nu ubrugeligt Sony webcam til 700kr) er døde efterfølgende - Software opdateres vist udfra devicen om at TV'et skal udskiftes efter 1-2 år.
Til top
jr00 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2004
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jr00 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2017 kl. 15:26
Jeg begyndte for nyligt også at få problemer med DR TV på mit Sony W905. Jeg kan ikke se mere end 3-3,5 min af udsendelserne før DR TV app'en lukker ned. Det er voldsomt irriterende - jeg frygter lidt det er samme problem som med Netflix app'en. Tidligere har jeg haft problemer med at man kun kunne holde den på pause i nogle få minutter, men det var trods alt til at leve med. Det nuværende problem gør dog DR TV app'en helt ubrugelig. Er der andre der også har problemer med DR TV app'en?
Til top
BBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-April-2011
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BBjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 07:26
Jeg har et 40W605B med præcis samme problem med netflix appen. Det kræver ofte adskillige forsøg at få startet noget fra Netflix.
Det er helt sikkert det sidste Sony tv jeg har.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu