recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kimjodder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2017
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimjodder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af jr00 jr00 skrev:

Jeg begyndte for nyligt også at få problemer med DR TV på mit Sony W905. Jeg kan ikke se mere end 3-3,5 min af udsendelserne før DR TV app'en lukker ned. Det er voldsomt irriterende - jeg frygter lidt det er samme problem som med Netflix app'en. Tidligere har jeg haft problemer med at man kun kunne holde den på pause i nogle få minutter, men det var trods alt til at leve med. Det nuværende problem gør dog DR TV app'en helt ubrugelig. Er der andre der også har problemer med DR TV app'en?

Har præcis samme problem, starter et program via HBB, efter ca. 3-4-5 minutter hopper den retur til HBB menuen - Mega belastende...

Kan ikke huske præcis modelnummer, men w905.noget ;o)

Hvis jeg kører stream via ATV4, ingen problemer.

Har testet både kabel og wifi, og via interdeling fra Iphone, stadig samme problem....
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 10:20
Har samme problemer dog på en en samsung 5 er fra december måned

Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 11:10
Hej

Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet.

Jesper
Til top
Tomsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 11:31
Vi har også et W805b her i huset, hvor vi oplever det samme problem.

Faldt over en tråd på sonys forum der anbefalede at før man starter en film/serie, så slå underteksterne fra.

Når afspilning er startet så slå det til igen.

Det har næsten fjernet problemet hos os :)
Til top
Kimjodder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2017
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimjodder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Packer Packer skrev:

Hej

Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet.

Jesper

Altså, tage den af nettet, og koble på igen ?

Det har jeg prøvet, wifi, kabel, internetdeling på mobil, same shit ;o(


Til top
dejavu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2015
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dejavu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 14:58
Har samme problem på mit Sony 605. Har ingen løsningsforslag. Kan også være et problem blot at få adgang til Netflix. Vh
Sony 48W605, Yamaha RX-A1050, Yamaha AX-1090, Yamaha NS777,Yamaha C444, Denon DCD710AE, Panasonic BDT310
Til top
Hesselburger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hesselburger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 03:18
Har selv haft lignende problemer med kablet løsning. Blev løst da jeg fjernede min sonos connect fra min netværks installation. Det virkede fint i lang tid og blev pludselig ustabilt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu