recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 ude af sync (2017)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 ude af sync (2017)

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 ude af sync (2017)
    Sendt: 23-Marts-2019 kl. 19:28
Jeg har set flere Yousee-kunder skrive om det. Det er vist primært nyhederne.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2019 kl. 18:09
Ved godt at dette er en gammel tråd, men jeg faldt over den da jeg søgte på Lip Sync problemer hos Canal Digital. Det ser ud som om det stadig er et problem. Jeg har Lip sync problemer med min Entertain box, og det ser ud til at det kun er TV2. Er der andre der har problemet?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af BLANS BLANS skrev:

Hej

Er der nogen der har overblik over hvilke fjernsyn, der har problemer med TV2 lyden?
Jeg har selv problem med mit Panasonic, men ikke med Samsung og Philips.
Jeg får signalet fra STOFA


Umiddelbart vil jeg tro, at alle tv der automatisk vælger Dolby Digital fremfor stereo har problemet. Det gør mit Sony. Men et enkelt tryk på AUDIO-knappen på fjernbetjeningen skifter fra DD til stereo. Indtil næste gang...
Rygterne siger at fejlen ligger hos Teracom - og at de er opmærksomme på det. Hvis jeg var TV2, ville jeg lade Teracom forstå vigtigheden af at det bliver rettet snarest.
Til top
BLANS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2017
Sted: SØNDERBORG
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BLANS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 11:33
Hej

Er der nogen der har overblik over hvilke fjernsyn, der har problemer med TV2 lyden?
Jeg har selv problem med mit Panasonic, men ikke med Samsung og Philips.
Jeg får signalet fra STOFA
BLANS Bache
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 05:17
Også problem med TV2 sync her. Stofa anlæg
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 02:22
her er det så godt nok på Dr1 problmet er opstået hmm
Til top
Gazerbeam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gazerbeam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 00:26
Oplever samme problem hos Glenten.

Sjovt nok var jeg den anden dag overbevist om at det var min nye optager, men de sker også på live TV.

Jeg har oplevet det på bl.a. VM håndbold.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 23:11
Har også problemer med lyd synkroniseringen, men kun på TV2 og sådan har det været i flere måneder (skide irriterende)
Og skal jeg rette på forsinkelser, så tænker jeg det må gå ud over de resterende 50 kanaler hvor der ingen problemer er, ikke sandt?

Har Waoo IP tv via FIBIA


Redigeret af ridderdk - 26-Januar-2017 kl. 23:11
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 17:45
Problemet hos mig er TV2 Nyhederne og da kun, når der filmes direkte i studiet. Ellers er der ingen problemer. Er lyden sat til stereo, er der ingen problemer, men det bør jo ikke være meningen.
Nu må TV2 ta' sig sammen.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 17:38
Jeg har stadig til gode at læse et indlæg fra skyking der giver mening :-)

Jeg har ingen problemer med TV2 fra Viasat (parabol)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 17:28
Synes også den forklaring lød mærkelig.

Hvis man kigger på en direkte udsendelse, skal der lip/sync.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 17:20
Det er vist noget vrøvl det du kommer med! Ellers ville det være et problem på alle TV-kanaler.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu