recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kontrol af spilletid på PC (børn)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kontrol af spilletid på PC (børn)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Olet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kontrol af spilletid på PC (børn)
    Sendt: 14-Januar-2017 kl. 18:51
Findes der et program jeg kan installere til Windows 7 så jeg kan kontrollere hvor meget mit barn spiller hver uge? Det program jeg kan finde i Windows har jeg kun mulighed for at sætte tidspunker på dagen, ikke hvor længe. Alla et program man har på internet cafeer.
På forhånd tak
Vh. Ole
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 11:43
Jeg kom engang forbi en tråd, der viste hvordan man kunne oprette en børneprofil, hvor man kunne sætte ind i hvilket tidsrum og hvor mange timer inden for dette tidsrum profilen måtte bruge computeren. Men kan godt være det var til Windows 10,det er jeg lidt i tvivl om, og kan ikke lige finde siden lige nu.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 14:18
Det er det som i Win7 hedder parent control.
Kræver dog - så vidt jeg husker - at du har/opretter en MSN/Outlook/office365 (eller hvad det nu hedder) mail konto

Men det er måske det du har prøvet - som ikke giver mulighed for at angive et antal timer pr. dag, men kun "åbningstider" ?


Redigeret af kim.t - 15-Januar-2017 kl. 14:21
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu