recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5.1 Surround Sound højttaler i hvid udgave
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5.1 Surround Sound højttaler i hvid udgave

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2017 kl. 06:56
Har du set på reciever?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 19:39
Ja, det har jeg

Har købt Onkyo TX-NR555. Den kan det hele, AirPlay, Google Cast, Bluetooth, Wifi, Atmos, D-X, 7.2, masser af HDMI udgange m.m.
Mangler dog stadig at få købt højttalerne



Redigeret af Peterbm - 24-Januar-2017 kl. 21:30
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 20:03
OK så er du jo godt på vej.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 21:32
Slet ikke dumt med den folie. Den vil jeg overveje
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 23:29
Fandt også dette sæt i hvidt. Er det mon bedre end Canton 360?

Definitive Technology ProCinema 600 System - Hvid
https://www.fcomputer.dk/tv-hifi/hoejttalere/home/definitive-technology/procinema-600-system-hvid.html

Eller

Canton 365
https://www.hembiobutiken.se/produkter/hogtalarpaket/51-paket/214720-canton-movie-365/



Redigeret af Peterbm - 25-Januar-2017 kl. 08:28
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 17:09
Svært at sige det er lidt af et sats at købe noget hjem som man ikke kan se og høre først. Det var en af grundene til, at jeg tidligere skrev om Argons's Alto serie. Men du kan prøve, at læse lidt her https://www.amazon.com/gp/aw/cr/B000TDENA6/ref=aw_cr_R1QL3DLNCHL2DT
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 19:31
Mit budget er vokset til omkring 6-7.000kr. Var nede og høre Argon hos HK her til eftermiddag, og man får en del for pengene men det mangler lige det sidste jeg leder efter. overvejer derfor Dali Zensor højttalerne. Har i nogle gode erfaringer med dem?
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 23:30
Godt du kom af sted og fik dannet dig nogle indtryk.
Har kun hørt godt om Zensor.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2017 kl. 11:42
Jeg stod i samme situation for 2 år siden.

Jeg fik dog "lov til" forholdsvis store fronter, hvis udseendet kunne godkendes.
(Så slap vi for seperat sub)

Surround-anlæg, altså baghøjtalere var det mindst vigtige. Jeg ønske markant bedre dialog end de indbyggede højtalere og fronter til nogenlunde fornuftig stereo til musik.

Jeg købte
Jamo S626 fronter.
Jamo S 62 center.
Jamo A102 baghøjtalere (små og mod vi væg under loftet, så de ses næsten ikke i stuen)

Vi er godt tilfredse


Redigeret af Henrik K Kristensen - 28-Januar-2017 kl. 11:51
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 10:16
Jeg har selv været Hifiklubben i forbindelse med et andet køb. Jeg kiggede lidt på Argon sættet og en medarbejder mente jeg lige skulle høre dem. Jeg syntes der manglede lidt bund, men jeg har efterfølgende tænkt på, at de ikke blev sat ordentligt op. For de kræver jo egentlig, at man sætter forstærkeren op til, at de skal arbejde sammen med subwooferen. Og det så det ikke ud til at han gjorde. Og hvis man opgraderede subben til 10'eren vil det sikkert ikke være helt tosset.
Jeg bruger selv et sæt Kef Kht 3005, som jeg er meget tilfreds med. De findes i hvid men er svære finde, da de ikke laves længere. Dog er der lavet en ny udgave, som her hjemme ligger over dit nye budget, men måske kan de findes brugt. De hedder Kef E305.

Redigeret af -claus- - 29-Januar-2017 kl. 10:37
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 21:10
Hej med jer igen

Fandt 5 stk brugte hvide Harmon Kardon højttalere til sølle 600 kr Nu mangler jeg bare en hvid sub :-) Her har læst godt om Yamaha's NS-SW700 på 300 watt og med Frequency Response: 20-160 Hz. Har i ellers nogle anbefalinger til Subs? Til omkring 3-4000kr


http://www.av-connection.dk/?PGr=3895[URL= ][/URL]
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu