recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om priser på Pioneer Fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om priser på Pioneer Fælleskøb

 Besvar Besvar Side  <1234 28>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2006 kl. 21:21

En af de næste par dage skal jeg hente 427XD i Tyskland efter at jeg bestilte den i sidste uge. Har tilmeldt mig fælleskøbet, men her kunne jeg få den noget hurtigere også kun til 18.340kr. Det kunne jeg ikke stå for

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Nimik Nimik skrev:

Ja, det står der, og derfor spurgte jeg laptops.dk om de yder 1 eller 3 års garanti på Pioneer. Og svaret var 2 års reklamationsret.

laptops.dk kender åbenbart ikke deres egne handelsbetingelser.

Hvis de forlanger, at køberen (forbrugeren) skal indlevere produktet til reparation, kender de heller ikke købeloven...

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Nimik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-April-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af chefen chefen skrev:

Hvis du læser i deres handelsbetingelser, står der at der som minimum gives 1 års garanti på alle produkter, og på udvalgte produkter op til 3 år garanti. De 2 års reklamationsret er ikke noget de bare tilbyder, det er sådan loven foreskriver i forbrugerkøb.

Hej Chef

Ja, det står der, og derfor spurgte jeg laptops.dk om de yder 1 eller 3 års garanti på Pioneer. Og svaret var 2 års reklamationsret.

laptops.dk kender åbenbart ikke deres egne handelsbetingelser.

Til top
chefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2006
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af Nimik Nimik skrev:

Oprindeligt skrevet af chefen chefen skrev:

Oprindeligt skrevet af Benja Benja skrev:

Var lige i den lokale expert hvor 427XA hang og så godt ud. Normal pris 26000 men de ville gerne sælge mig den til 23700 . Jeg tror jeg springer over.

På nettet kan du få den til 16875 - dog med lidt dårligere garanti betingelser end i fælleskøbet (kun 1 år)

16875 er hos laptops.dk. Jeg har kontaktet dem, og der ydes ikke garanti, men 2 års reklamationsret - indlevering til laptops.dk i Vejle.

Efter min mening er 1124 kr. givet godt ud for 2 års garanti med 'on-site' support som TC yder.

 

Hvis du læser i deres handelsbetingelser, står der at der som minimum gives 1 års garanti på alle produkter, og på udvalgte produkter op til 3 år garanti. De 2 års reklamationsret er ikke noget de bare tilbyder, det er sådan loven foreskriver i forbrugerkøb.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 14:15

Oprindeligt skrevet af Nimik Nimik skrev:

16875 er hos laptops.dk. Jeg har kontaktet dem, og der ydes ikke garanti, men 2 års reklamationsret - indlevering til laptops.dk i Vejle.

Når der er tale om forbrugerkøb, kan man ikke aftale at forbrugeren skal indlevere genstanden til reparation. Afhjælpning af mangler skal ske uden udgift for forbrugeren, og for et 42" plasma TV betyder det i praksis, af forhandleren (laptops.dk) skal afhente TVet.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Nimik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-April-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af chefen chefen skrev:

Oprindeligt skrevet af Benja Benja skrev:

Var lige i den lokale expert hvor 427XA hang og så godt ud. Normal pris 26000 men de ville gerne sælge mig den til 23700 . Jeg tror jeg springer over.

På nettet kan du få den til 16875 - dog med lidt dårligere garanti betingelser end i fælleskøbet (kun 1 år)

16875 er hos laptops.dk. Jeg har kontaktet dem, og der ydes ikke garanti, men 2 års reklamationsret - indlevering til laptops.dk i Vejle.

Efter min mening er 1124 kr. givet godt ud for 2 års garanti med 'on-site' support som TC yder.

 

Til top
chefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2006
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 21:35

Oprindeligt skrevet af Benja Benja skrev:

Var lige i den lokale expert hvor 427XA hang og så godt ud. Normal pris 26000 men de ville gerne sælge mig den til 23700 . Jeg tror jeg springer over.

På nettet kan du få den til 16875 - dog med lidt dårligere garanti betingelser end i fælleskøbet (kun 1 år)

Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 18:35
Var lige i den lokale expert hvor 427XA hang og så godt ud. Normal pris 26000 men de ville gerne sælge mig den til 23700 . Jeg tror jeg springer over.
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 03:53
Det ka man godt, men det vil overscanne mere ved VGA, siges der...
Til top
mbk6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 00:55
Er her nogen der er klar over hvad man kan koble til HDMI på 4270 XA? Kan man koble PC til via DVI > HDMI ?
Og ved hvilke opløsninger?
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 11:38

Hej

tilbuddet lød på: 4270 xa 16.999

                             427 xa 17.999

Ning
Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

18,999.-

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=868&zoneid=13

Hans



Nu spurgte jeg til 427XA. For dem der evt. ikke vil vente til ultimo november foreslog TC jo 427XA i stedet for.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu