recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound 2500 AUX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound 2500 AUX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
øboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér øboen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound 2500 AUX
    Sendt: 22-Januar-2017 kl. 11:56
Har lige fået mig et Samsung Smart tv. Vil så gerne have lyden over i mit Beosound 2500. Mit Tv har kun Digital toslink udgang, så jeg har købt mig en Lindy konverter, som sådan  virker fint nok :-).Man skal bare ikke have lyd på tv samtidig at lyden med kører til Beosound, Pga. lydforsinkelse. Lindy toslink konverter har 2 Phono RCA stik som jeg tilslutter til AUX på mit beosound 2500. Mit spørgsmål er så om jeg kan dele min AUX indgang ( Splitter) på mit Beosound 2500, idet jeg har en Apple Airport Express, jeg bruger til at afspille musik fra Ipad/Iphone. er dette muligt ?. Som det er idag skal jeg skifte kablet i beosound hver gang jeg vil benytte anden lydkilde TV/ Ipad.
TV: " Samsung KS 8005 55"

DVD:" Pana"DMR-EH67     
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu