recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klage over udsalgspris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klage over udsalgspris

 Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Men som du nok ved så er beløb under 50.000,- årligt ikke momspligtige, men kun skattepligtige.

Så hvorfor spørger du ind til momsregistreret virksomhed Hr. Revisor??


Du hænger Henrik ud med udtalelsen:
"Se der hamg du endnu engang mig ud som utroværdig, Hr jeg kører fra Jylland til Sjælland med varer for 200,- sort."

Hvor fra ved du om Henrik gør det "sort"?

Fordi du har god erfaring med at lave højttalerføderr og selv sælge dem sort?

Pas på med at du ikke gør dig selv mere til grin!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 22:28
OK, here it goes: Hitler!

Kan vi så få lukket denne tråd?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 22:32
Hvorfor hulan skal tråden lukkes? Hvis alle tråde lukkes, blot fordi de køres lidt af sporet, så sker der jo ikke en ski'.
Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne...

M.v.h.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne...


Hvilket I er blevet bedt om et par gange nu, men mudderkastningen fortsætter.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

OK, here it goes: Hitler!

Kan vi så få lukket denne tråd?

Nej for faen, jeg er ved at lave popcornLOL
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne...


Hvilket I er blevet bedt om et par gange nu, men mudderkastningen fortsætter.


"I"? Jeg mener nu at jeg debatterer emnet. Jeg forsøger (forsøgte) at forklare Jesper, at det er dét jeg debatterer - ikke alt muligt andet som Jesper tillægger mig...

M.v.h.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne...


Hvilket I er blevet bedt om et par gange nu, men mudderkastningen fortsætter.


"I"? Jeg mener nu at jeg debatterer emnet. Jeg forsøger (forsøgte) at forklare Jesper, at det er dét jeg debatterer - ikke alt muligt andet som Jesper tillægger mig...

M.v.h.

Er 110% enig med Henrik her.
Det er ham der bliver forsøgt udstillet omkring hans moral i en tråd der ikke handler om moral, men derimod lovgivning/forpligtigelse for en forhandler. 
Hvad Henrik gør/ikke gør, har dels intet at gøre med hvad HiFi Freaks gør/ikke gør. Og dernæst hans helt egen sag. Det er fair nok der er folk der har en mening om det, men det har ingen som helst relation til emnet. 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne...


Hvilket I er blevet bedt om et par gange nu, men mudderkastningen fortsætter.


"I"? Jeg mener nu at jeg debatterer emnet. Jeg forsøger (forsøgte) at forklare Jesper, at det er dét jeg debatterer - ikke alt muligt andet som Jesper tillægger mig...

M.v.h.


Dine sidste mange indlæg har intet med emnet at gøre, så jo, du er blandt "I", der ikke var møntet på nogen specielt.

Hvem, der startede, er jo ligegyldigt.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hvad Henrik gør/ikke gør, har dels intet at gøre med hvad HiFi Freaks gør/ikke gør. Og dernæst hans helt egen sag. Det er fair nok der er folk der har en mening om det, men det har ingen som helst relation til emnet.


Øh nej - det er jo min pointe.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2017 kl. 11:30
Nu var det mig, som startede "krigen". :-D Jeg har besluttet ikke selv at anmelde forseelsen, da jeg ikke helt kan overskue konsekvenserne mht. min egen involvering i sådan noget.

Men tak hjælpen!

Mvh Peter
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2017 kl. 12:19
Din egen involvering et ikke meget andet end selve anmeldelsen - stort set det du har skrevet i det første indlæg.

M.v.h.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2017 kl. 13:16
Super!

Jeg var lige inden på hifi-freaks.dk. Her har man fjernet højttaleren fra udsalg og i samme ombæring fjernet alt om. hvor meget man kan spare ift. førpris.... :-)

Mvh Peter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu