recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nas og smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nas og smart tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nas og smart tv
    Sendt: 31-Januar-2017 kl. 17:27
Hejsa

Jeg har lige tilsluttet en nas på mit netværk og kan nemt se film på smart tv'et men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg aktivere for underteksterne på tv'et , mit tv er et samsung ue40ju6075 er der mon en der har været i samme situation som mig og har fået det til at virke ????



Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 17:54
Nu kender jeg ikke Til Samsung
Men generelt er medie afspiller på tv sjældent super til undértekster
Mit eget Panasonic kan heller ikke bruge sub fra NAS
Til top
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 18:40
Ellers må jeg køre det igennem en WDtv men det var jo snart hvis jeg kunne undgå WDtv'en
Til top
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 18:44


Redigeret af MrVonBay - 31-Januar-2017 kl. 18:46
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 20:07
generelt må vi bare sige at "afspilning" direkte gennem TV er et no go. - jo basal videoafspilning kan de finde ud af, men så snart du er udenfor std afspilning af supporteret videoformat, som fx undertekster af en eller anden art. - tja så står tv-apperaterne som regel af. Så fortsæt endelig med ekstern afspiller.
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2017 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

generelt må vi bare sige at "afspilning" direkte gennem TV er et no go. - jo basal videoafspilning kan de finde ud af, men så snart du er udenfor std afspilning af supporteret videoformat, som fx undertekster af en eller anden art. - tja så står tv-apperaterne som regel af. Så fortsæt endelig med ekstern afspiller.


Min Panasonic as640 kan fint håndtere mkv filer med valg af undertekster. Men ja generelt findes der nok bedre løsninger.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu