recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hi-Fi Klubben og rabatter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHi-Fi Klubben og rabatter

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 15>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Denon kan da findes andre steder... er egentligt ret sikker på det hele kan findes billigere andre steder end hos hifi klubben.



Klart det kan, ikke alle andre lande har så høj moms og leveomkostninger som i Danmark

Denon AVR-X3300W:
I HFK koster den 5999, søger jeg på idealo.de, dukker den op billigste sted til 744€ eller cirka 5580 kroner.

Denon AVR-X6300W:
I HFK koster den 17999, søger jeg på idealo.de, dukker den op billigste sted til 2090€ eller cirka 15675 kroner.

Dali Opticon 8:
I HFK koster den 9299, søger jeg på idealo.de, dukker den op billigste sted til 1299€ eller cirka 9742 kroner.

Dali Epicon 8:
I HFK koster den 33400, søger jeg på idealo.de, dukker den op billigste sted til 4599€ eller cirka 34492 kroner.

Så HiFiKlubben er måske slet ikke så "dyr" som nogen gerne vil gøre det til.....

Klaus

Og så skal der lægges tre års garanti til , som ydes til produkter købt i HFK.


Ligeledes er der en del "herinde", som er fuldstændig forgabt i HiFi Freaks. For dé er billige! Og dér får man rabat! Og Head Honcho'en fortæller vidt og bredt, at hele HiFi branchen er nogle tyve og røvere, som kun vil tage rø*** på kunderne, med for høje priser! Men kigger man på HiFi Freaks, så er billedet noget anderledes. Da de selv importerer deres egne mærker, burde de jo være billigere/mindst lige så billige, som i andre lande, da importør-avancen jo er skåret væk - eller er den?

Nej gu' er den ej! Tværtimod så er det kunderne som tror på dét, som tages i bagdelen, og HiFi Freaks som griner hele vejen til banken, da de scorer 1,5-2 gange mere avance, end andre HiFi-butikker. Og kunderne æder det råt - specielt fordi der er klistret nogle "før-priser" på, som det er svært at finde belæg for, er rigtige.

Se bare på, hvad Marantz f.eks. koster i Tyskland - SELV med en importør og en forhandler som skal tjene penge! Det er LANGT billigere, end i DK.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 03-Februar-2017 kl. 19:03
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Oprindeligt skrevet af -Henrik- -Henrik- skrev:


Jamen en bruger, der kalder sig for "armani-thomas", har da helt sikkert ikke selv "et anderledes forhold til penge"  LOL


Nu er mit brugernavn blot er øge navn jeg pådrog mig i mine unge dage, hvor en italiener narrede mig til og købe et par falske jakker.



Hahaha var det omkring 10 år siden, og fortalte manden at han var model for Armani, og det var vareprøver han gerne ville af med, inden han skulle i lufthavnen, og flyve tilbage til Milano? I så fald har jeg også mødt ham og er blevet snydt


Så det ikke kun mig som var lidt naiv i de unge dage
Han brugte fuldstændig samme historie, men det er omkring 14år siden. Så han må have haft en længere karriere i branchen
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Se bare på, hvad Marantz f.eks. koster i Tyskland - SELV med en importør og en forhandler som skal tjene penge! Det er LANGT billigere, end i DK.
M.v.h.

Tænk lige på, at de har andre afgifts- og momsregler i Tyskland, som påvirker prisen på de fleste ting.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Se bare på, hvad Marantz f.eks. koster i Tyskland - SELV med en importør og en forhandler som skal tjene penge! Det er LANGT billigere, end i DK.
M.v.h.

Tænk lige på, at de har andre afgifts- og momsregler i Tyskland, som påvirker prisen på de fleste ting.


Jeg kan fornemme at du ikke forstod det jeg skrev...

M.v.h.
Til top
Stillerdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juni-2015
Sted: Tylstrup
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:38
Du kan så tilgengæld glæde dig over og blive taget i røven af hi-fi klubben når de sælger dig et produkt
Der står dem i 12.000kr du gav 40.000kr for :) men vælger du sku selv :)
Mads stiller
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Stillerdk Stillerdk skrev:

Du kan så tilgengæld glæde dig over og blive taget i røven af hi-fi klubben når de sælger dig et produkt
Der står dem i 12.000kr du gav 40.000kr for :) men vælger du sku selv :)


1. Det er noget forkvaklet vrøvl! Der er ikke 70% avance på Sonos!

2. Dem som virkelig må føle sig taget bagi, er alle de som køber, fordi de "sparer", for så at finde ud af at samme produkt er solgt billigere, af en anden forhandler, eller ugen efter, eller af kunden som kom bagefter!

Det er decideret LATTERLIGT at læse alle de tuderier, som er i denne tråd, som har ondt i bagdelen over, at en forretning tillader sig at tjene penge! Står i også nede i banken og tuder, når de år efter år, har milliardoverskud?

M.v.h.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 20:42
Synes det er fint at hifi freaks tjener godt på fx marantz, håber jeg de gør. Men jeg er tilfreds at de to marantz jeg har købt hos hifi freaks har været billigere end både USA og tyskland. Den sidste 500 kr billigere end det billigste sted i Tyskland. Til gengæld fåes denon/b&w osv noget billigere i Tyskland. Er det ikke noget med hifi klubben også "ejer" dali/nad og vist også noget af det andet de sælger så de burde da tjene meget godt.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 21:17
Ja, sådan er der jo så meget - HiFi Freaks må gerne tjene penge, HiFi Klubben må ikke!?

KlausDM har allerede vist, at Denon ikke generelt er billigere i Tyskland.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Stillerdk Stillerdk skrev:

Du kan så tilgengæld glæde dig over og blive taget i røven af hi-fi klubben når de sælger dig et produkt
Der står dem i 12.000kr du gav 40.000kr for :) men vælger du sku selv :)


1. Det er noget forkvaklet vrøvl! Der er ikke 70% avance på Sonos!

2. Dem som virkelig må føle sig taget bagi, er alle de som køber, fordi de "sparer", for så at finde ud af at samme produkt er solgt billigere, af en anden forhandler, eller ugen efter, eller af kunden som kom bagefter!

Det er decideret LATTERLIGT at læse alle de tuderier, som er i denne tråd, som har ondt i bagdelen over, at en
forretning tillader sig at tjene penge! Står i også nede i banken og tuder, når de år efter år, har
milliardoverskud?

M.v.h.


Må sige jeg for en gang skyld er enig med dig
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Se bare på, hvad Marantz f.eks. koster i Tyskland - SELV med en importør og en forhandler som skal tjene penge! Det er LANGT billigere, end i DK.
M.v.h.

Tænk lige på, at de har andre afgifts- og momsregler i Tyskland, som påvirker prisen på de fleste ting.


Jeg kan fornemme at du ikke forstod det jeg skrev...

Hm, åbenbart ikke ... men jeg vil gerne - hvad var det jeg misforstod?

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er decideret LATTERLIGT at læse alle de tuderier, som er i denne tråd, som har ondt i bagdelen over, at en forretning tillader sig at tjene penge!

Enig!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:


KlausDM har allerede vist, at Denon ikke generelt er billigere i Tyskland.


Denon er en smule billigere i Tyskland, men ikke meget.
Dali derimod er dyrere.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af Stillerdk Stillerdk skrev:

Du kan så tilgengæld glæde dig over og blive taget i røven af hi-fi klubben når de sælger dig et produkt
Der står dem i 12.000kr du gav 40.000kr for :) men vælger du sku selv :)


Tro på det, tro på det........


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu