recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telia TV elendig kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telia TV elendig kvalitet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telia TV elendig kvalitet
    Sendt: 01-Februar-2017 kl. 23:44
Jeg har bestilt Telia TV til brug via deres app på Apple TV4. Jeg kører via wifi over 5G på 100/100 fiber. Alt andet streaming kører upåklageligt (Netflix, Viaplay, DR tv, TV2 play - selv HBO), men Telia Tv er rent ud sagt elendigt. Det hakker og er uroligt i billedet, som om det springer hver andet billede over. Irriterende, da det var min chance for at slippe væk fra Viasat.

Nogen der har en løsning, eller andre muligheder?
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 21:24
Jeg syntes umiddelbart at det kører fint på android telefon og chromecast på 2.4ghz. Billedkvaliteten på større skærme kan dog diskuteres, men det er selvfølgelig nok fordi man er blevet vænnet til 1080p 


Til top
hansen.lund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2017
Sted: Mæn
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen.lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 19:50
Hej
Jeg har ligeledes købt telea Tv samt en Atv4 for at slippe for canal digital, men kan ikke skifte kanal uden at få beskeden // afspilningen stoppede prøv igen //  problemet er åbenbart kun på mit hjemme net fra fibia ( 100/100 ) for her på camping med en 5mbit fra 3 via et mobilt hotspot kører det om end ikke så hurtigt som hjemme, hvis der er nogen der kan svare på hvad problemet skulle være på hjemme netværket vil det være en stor hjælp ATV4'en er kablet på fiberboxen uden mellemled.
mvh
Arne
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu