recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdateringer vises ikke på appstore app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdateringer vises ikke på appstore app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdateringer vises ikke på appstore app
    Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:15
På min iPhone. Er opdateret til nyeste sw iOS 10.2.1

Vises fint på iPad, som endnu ikke er opdateret

Redigeret af Kampus - 03-Februar-2017 kl. 19:15
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 23:13
der KAN være forskel på iphone og ipad apps. det kan du se hvis du i appstore ser et +. Så betyder det at app'en er bygget til at køre både på ipad og iphone. Software producenterne skal selv indsende opdateringer, og der kan sagtens være forskelle. jeg har oplevet apps som var dagevis mellem ipad og iphone versionerne.Eftersom Apple skal godkende hver eneste opdatering er der jo derfor mennesker involveret, og afhængigt af hvor travlt de har, så kan de nå mere eller mindre.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 23:32
Der er kun et par stykker der er ens på iPad og iPhone. Der var 12 stk der ventede på opdatering fra 30.jan og frem. Det har virket tidligere, men har vist været galt efter opdatering til iOS 10
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 08:29
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med de ikke vises. Mener du det lille røde tal på ikonet?

Har lige set at der ligger et par opdateringer og venter på min Iphone. Det lille røde tal var der ikke.

Den går først automatisk i gang med opdatering når jeg tænder wifi.

Og det tænder jeg sjældent.



Redigeret af Mufti - 04-Februar-2017 kl. 08:30
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 09:34
Ja det lille røde tal i hjørnet af appstore app. Wifi har jeg altid tændt, og opdatering af apps sker ikke før der trykkes opdatér.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 09:55
Og du har prøvet, at genstarte den? Det har jeg været ude for, kan hjælpe på det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 10:15
Min Iphone har været slukket i nat.

Det røde tal var der ikke. Til gengæld var der et par opdateringer klar da jeg trykkede på app ikonet.

Og i indstillinger under meddelelser er funktionen sat til.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Og du har prøvet, at genstarte den? Det har jeg været ude for, kan hjælpe på det.

Det har lige gjort i dag. Så må vi se om det hjælper. Tak for tippet Flemming   
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:37
10 hurtige tryk på "Opdateringer" knappen i bundmenuen af app store, giver en cache refresh af din app store. Måske det hjælper.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

10 hurtige tryk på "Opdateringer" knappen i bundmenuen af app store, giver en cache refresh af din app store. Måske det hjælper.

Okay! Den hoppede af ved 9.tryk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2017 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Og du har prøvet, at genstarte den? Det har jeg været ude for, kan hjælpe på det.

Desværre har det ikke hjulpet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu