recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med HBO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med HBO

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med HBO
    Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:31
Hej

Sidder med nye Appel TV4 fuldt opdateret.

Har flere problemer med HBO når jeg afspiller en serie eller film.

1. Lyden roder/passer ikke på billedet.
2. Appel TV4 låser hvis jeg afspiller en film eller serie. Kan ikke stoppe eller spole i filmen. Er nød til at hive strømstikket ud, for at Appel TV4 virker igen.
3. Kan også få meddelelsen "Indholdet kan ikke afspilles prøv at genstarte".

Det er kun på HBO jeg har disse problemer. Kan uden problem afvikle alt andet på Appel TV4 uden problemer.

Nogen som har en løsning? 


Redigeret af arnely - 03-Februar-2017 kl. 19:32
Morten
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:51
Hej , har ikke selv nogen problemer med ATV4 og HBO , men en kollega havde . Her gjorde jeg det at jeg af installerede appen , ind i app-store og hentede den igen. Så virkede det. Det hjalp ikke blot at tage strømmen fra på ATV4
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 20:23
Har lige nulstillet Appel TV. Nu virker det 💪🏻😊
Morten
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu