recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Prime undertekster ude af sync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Prime undertekster ude af sync

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon Prime undertekster ude af sync
    Sendt: 08-Februar-2017 kl. 11:24
Amazon Prime på LG OLED B6.

Underteksterne er ude af sync, og det bliver værre og værre, jo længere jeg kommer ind i en film. 
I går så jeg filmen Deep Impact, og i sidste halvdel af filmen var underteksterne flere replikker foran talen.

Er der andre, der oplever det?

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2017 kl. 12:27
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2017 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Yep..

http://www.amazon.com/forum/amazon%20video%20on%20demand?_encoding=UTF8&cdForum=Fx3EQAX98ED5WQ3&cdThread=Tx2QTM5682P63XL

Hold dog op. Det har stået på i flere måneder, og Amazon har ingenting gjort. 
Jeg har opsagt tjenesten nu.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu