|
Hiper service ved nedbrud |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4901 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Du har sparet penge.
Til gengæld har du fået ringe service. Sådan er det. Tag en tudekiks. |
|||||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3699 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu ved jeg ikke om man får andet udleveret end hvad der findes på Hipers hjemmeside - men deres vilkår online nævner intet som helst omkring SLA / Fejlretning og ude/nede-tider. |
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
skandshus
Super bruger Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
går STÆRKT udfra, at når du har oprettet et abbonement har du også sagt ja til nogle betingelser jf den "type" abbonement man tegner
|
|||||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3699 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu har jeg ikke Hiper, jeg svarede ud fra de vilkår de har liggende på deres hjemmeside - der er intet beskrevet om udbedringstid ved fejl....
|
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3771 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
TDC's kobber? Det er f....... da de danske skatteydere, der har betalt det kobber, og det er mange år siden. Problemet er en flok tandløse politikere, der åbenbart er ligeglade. Det gamle KTAS og hvad det ellers har heddet igennem årene, var statsejet og dermed de danske skatteyderes ejendom. Vi har betalt det kobber, som TDC/YouSee bruger som pressionsmiddel overfor konkurrenter, for det har de folkevalgte ( uvis af hvilken årsag ) givet dem lov til. |
|||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Det var min onkel der hjalp hende med at gennemgå hendes økonomi. Selvfølgelig opdagede TDC det ikke selv. TDC ved da udmærket at det er en minimal andel der stadig benytter den fastnettelefon de fik udleveret i oldtiden. De burde selv komme frem til det rimelige i det og holde op med at kræve den leje. Nu ved jeg ikke hvad du selv har prøvet af forskellige udbydere, men det er pisse irriterende når servicen er langsom og provokerende at man så finder ud af at det er fordi tdc kører den til grænsen. Jeg synes stadig at TDC er et usympatisk lortefirma. Det blev solgt alt for billigt og fik en tidligere finansminister som chef. det er bare en lille smule suspekt. Firmaets ageren har siden været et skoleeksempel på at monopoler ikke gavner forbrugerne....
|
|||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||||
skandshus
Super bruger Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ellers man kunne vælge selv at holde øje med de ting man betaler for? Den ældre generation blev opdraget med at penge ikke var noget man viftede med, så når den ældre generation ikke har tjek på enhver krone de bruger er det sku næsten værre end når du gør. Stop nu med at spil offer, og lær hende at tage ansvar eller tag over som en familie og hjælp hende. Det er da på ingen måde TDC'S ansvar at holde styr på hvad dælen i køber af ting og sager. Du har vidst ingen ANELSE om hvor mange personer der skal indvolveres for at holde øje med hendes forbrug samt mange andre ting for at "vurdere" om de bruger den. nutidens største problem i vores samfund er alle de "ofte" vi har fået efterhånden.
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19226 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Skulle de opsige den lejekontrakt, der blandt andet gør at gik telefonen i stykker kunne man få den byttet helt gratis?
De kører det ud fra den kontrakt de har tegnet. Det er de billige virksomheder der tegner kontrakt med TDC, hvor de accepterer at de kommer bag i køen. Når så deres kunder kommer bagerst i køen, er det let at skyde på TDC, men faktum er at hurtig service koster. Og det du kalder "langsom og provokerende", er vilkår du selv har skrevet under på, når du tegner aftaler med billige selskaber. Sjovt nok, er jeg tilbage som TDC/YouSee kunde, netop fordi det er det selskab der har bedst styr på deres service. Sidst vi havde problemer gik der under 24 timer fra vi ringede til opgaven var løst. Gutten de sendte var yderst kompetent (jeg har forholdsvis godt styr på kommunikation, så jeg mener godt at kan vurdere det) og fik hurtigt løst problemet. Jeg har været forbi andre, blandt andet Sonofon og har Telenor som mobbiltelefonudbyder på min arbejdstelefon, et selskab jeg aldrig ville betale en krone til, hvis jeg selv skulle bestemme! Klaus |
|||||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1415 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er sgu da hendes eget problem. Hvis hun har smidt telefonen ud, så skal hun jo meddele TDC at hun ikke længere vil leje den. Det kan da aldrig blive TDC's problem at hun lejer noget og bare smider det ud, uden at give besked om det. Men det er jo typisk, det er altid de store firmaers skyld. De er alle sat i verden for at tage røven på alt og alle, fordi sådan laver man jo god og langsigtet forretning? Eller gør man. Om TDC blev solgt for dyrt eller billigt skal jeg ikke kloge i. Jeg var 10 år da salget skete. Det er 20 år siden, så mon ikke man skulle prøve at komme videre i teksten. Det hele var selvfølgelig meget bedre, hvis man havde gjort præcist som du i bagklogskabens lys kunne diktere. Under alle omstændigheder er det sgu da ikke det nuværende TDC's skyld, hvis folketinget solgte butikken for billigt i sin tid. TDC er ikke engle, men man kan fanme ikke give dem skylden for alt dårligdom i verden.
|
|||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Der er rigtig mange i den den ældre generation der betaler den telefonleje. Der skyldes at det tidligere var sådan at at man "skulle" leje en af deres telefoner for at have et abonnement. Det vil sige at den ældre generation er vokset op med sådan skal en regning se ud.
Hun er 89 for helvede drenge. og bor på landet. Hun klarer sig selv, handler ind og passer sin have. Internet og mobiltelefoner interesserer hende ikke, men hun har en mobil i tilfælde af at hun skulle komme ud for en ulykke i hjemmet. Selvfølgelig er det hendes eget ansvar, men TDC fremtræder stadig som nogle røvhuller. Det kan godt være at jeg bærer rundt på noget gammelt nag mht TDC, men jeg synes ikke de er bedre end de andre og derfor er sætninger i denne tråd som " man får hvad man betaler for" noget værre sludder. TDC er de dyreste jeg har venner som har haft meget svært ved at opsige deres inernet-abonnement og efter adskillige mundtlige og skriftlige garantier er TDC fortsat med at sende regninger. Det værste tilfælde var en der kæmpede i 8 måneder. Det var 100 procent TDC´s fejl. Han måtte ovenikøbet trækkes med lange telefonventetider hvergang der kom en ny regning. Så min anbefaling er at man skal holde sig fra TDC. Det er dyrt og kundeservicen er til at lukke op og skide i. Det er i øvrigt en sjældenhed at der sker en fejl der kræver teknikerbesøg og det er åbenbart kun i det tilfælde at det er en fordel at have TDC. |
|||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4901 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det har aldrig været en betingelse at man skulle leje en telefon for at få et abbonnement. Jeg har aldrig lejet en telefon. Ej heller mine forældre. Tilbage til trådstarter som kalder mig en klaphat. Du har garanteret også dine forsikringer igennem din fagforening for at spare penge. Når skaden så sker kan du jo skrive herinde for at brokke dig over den dårlige service. Hvorfor tror du at der er samme service hos hiper som TDC. De er jo konkurrenter. Derfor er TDC ikke interesseret i at service Hipers kunder. Hiper sælger billigere fordi der er sparet på service. Logik for perlehøns. |
|||||
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg arbejder ved Yousee, og ikke på et konto hvor folk ser kunder som tal. Men har været små 9 år i butikkerne i midt og vestjylland. Jeg er 27 år, så det har været største delen af mit arbejdsliv og det har været lige fra Tdc næsten var ene på det danske markedet og til det pressede marker som det er i dag. Det gør ondt at læse beskeder som dine, men jeg har generelt aldrig skrevet noget i trådene, fordi jeg ikke vil blande privat og mit arbejde sammen, Samt jeg heller ikke skal eller vil til at forsvar Yousee i sager jeg intet kender til. Jeg er ikke blind og kan godt se at der er problemer og dumme sager med kunderservicen, men jeg kan sige dig at der er manden du snakker med og ikke firmaet som er problemet i de sager. For vi har redskaberne til at løse sagerne. I Herning har vi en ekstrem høj kundetilfredshed, mange gennemganger og især de aldre er glade for at have en fysisk butik at gå ind i. Vi tjekker hele tiden deres abonnenter op og høre dem om de bruger deres fastnet og om de ønsker at blive ved med at leje deres telefon, det vil rigtig mange gerne endnu kan jeg fortælle dig. Vi er i toppen af alle butikker i landet med salg af telefoner, selvom vi har en Elgiganten på den anden side af vejen. Vi har stor fokus på salg igennem service og presser ikke salg på, men tror på at ordentlig rådgivning gør at kunderne kommer igennem. Jeg skal ikke påstå at det er sådan i hver af vores butikker, for sælgerne er også nød til at være som kunderne er. Mig bekendt er hipers service afhængig af hvad de har valgt at købe af af service tid til deres kunder af Tdc. Jeg har nemlig rodet lidt i det, så vi havde nogen argumenter imod dem. Det er dog sjældent at vi hører om den :) Jeg mener at man får hvad man betaler for, både angående service ved fejlmeldinger men også ved at vi tilbyde fysiske butikker at gå ind i. |
|||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |