recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper service ved nedbrud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hiper service ved nedbrud

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hiper service ved nedbrud
    Sendt: 09-Februar-2017 kl. 18:33
Problemet er, at det ikke er dem selv, men TDC, der står for det. Men 10 dage er for længe uden internet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 18:36
Hvorfor vælger man Hiper?

Hvorfor mon YoeSee kunderne bliver betjent først ved nedbrud?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor vælger man Hiper?

Hvorfor mon YoeSee kunderne bliver betjent først ved nedbrud?

Klaus


Samme hastighed til billigere penge, derfor. Men må indrømme at hvis dette problem først er løst om 10 dage, så er jeg tilbage hos Yousee. Det pis gider jeg ikke....


Nu skiftede du jo til hiper af en årsag.


You win some and you lose some.

Derudover kunne du jo altid starte med at tjekke dine service betingelser og SLA tider indenfor de abbonementer du opretter..
samme problem over hele linjen. kunder er ALTID utilfredse.

Netop pga SLA tider har jeg.... undgået hiper. små penge jeg kan spare, og en ligegyldig ting for mig at spare 50 kroner eller lign, i forhold til mit tab hvis jeg er nede samt irritationen, samt jeg har etableret en erhverv's linje, så der er hurtigere fejlretning.

man får hvad man betaler for, må være lektien i denne her situation.. :)




Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:24
det er jo TDC der er årsag til at det tager så lang tid for teknikeren at komme. Det er en pisse usympatis måde TDC udnytter sit monopol på. De har tidligere været meget værre og er kun blevet bedre fordi nye love har tvunget dem til at rette ind.

skift endelig ikke retur til tdc, Da de så får noget ud af at være usympatiske. Risikoen for endnu en teknikerbesøg indenfor de kommende 10 år er da også ret lille.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

det er jo TDC der er årsag til at det tager så lang tid for teknikeren at komme.


Ja, du har ret, TDC er bare det store stygge onde og de vil kun deres egne og alle andre kunder det allerværste.

Eller noget.........



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

det er jo TDC der er årsag til at det tager så lang tid for teknikeren at komme.


Ja, du har ret, TDC er bare det store stygge onde og de vil kun deres egne og alle andre kunder det allerværste.

Eller noget.........



Klaus

Sådan er det når et firma er børsnoteret. Der skalkøres til grænsen og profitmaksimeres, Det er forståeligt , når store kapitalfonde sidder på aktiemajoriteten, men det gavner slet ikke mig når jeg skal købe internet. Stod det til TDC alene, vil det være så dyrt at leje sig ind på deres kobber, at ingen ville tjene penge på det. 

Men hey, der er snart fiber overalt og så er de fcked
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

det er jo TDC der er årsag til at det tager så lang tid for teknikeren at komme.


Ja, du har ret, TDC er bare det store stygge onde og de vil kun deres egne og alle andre kunder det allerværste.

Eller noget.........



Klaus

Sådan er det når et firma er børsnoteret. Der skalkøres til grænsen og profitmaksimeres, Det er forståeligt , når store kapitalfonde sidder på aktiemajoriteten, men det gavner slet ikke mig når jeg skal købe internet. Stod det til TDC alene, vil det være så dyrt at leje sig ind på deres kobber, at ingen ville tjene penge på det. 

Men hey, der er snart fiber overalt og så er de fcked.


Min afsky for TDC blev ikke mindre, da jeg for et par år siden min 89 årige halvblinde mormor stadig betalte for at leje en TDC-telefon hun for længst har udskiftet.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:27
og det er enda aktuelt:


jaja, jeg ved det er ekstra bladet, men det er normalt der råddenskaben dukker op først


Redigeret af slumbert - 09-Februar-2017 kl. 22:28
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 00:23
Først - nååh, du mener for 7 år siden?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Stod det til TDC alene, vil det være så dyrt at leje sig ind på deres kobber, at ingen ville tjene penge på det.


Så er det da en skam at de ikke må sætte prisen op. Det vil da gøre det meget lettere for konkurrenter at etablere nye net.



Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Men hey, der er snart fiber overalt og så er de fcked


Hvem skal betale for at etablere fibernettet?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 00:31
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Min afsky for TDC blev ikke mindre, da jeg for et par år siden min 89 årige halvblinde mormor stadig betalte for at leje en TDC-telefon hun for længst har udskiftet.


Havde du hjulpet hende med at fortælle TDC at hun havde skiftet telefonen?
Eller skulle TDC selv opdage det?

Som TDC (nu YouSee) kunde kan du til enhver tid kontakte dem og bede dem om at gennemgå dine kundeforhold. Har din gamle halvblinde mormor nogensinde gjort det?
Har hun overhovedet set på hendes telefonregning?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 05:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Min afsky for TDC blev ikke mindre, da jeg for et par år siden min 89 årige halvblinde mormor stadig betalte for at leje en TDC-telefon hun for længst har udskiftet.


Havde du hjulpet hende med at fortælle TDC at hun havde skiftet telefonen?
Eller skulle TDC selv opdage det?

Som TDC (nu YouSee) kunde kan du til enhver tid kontakte dem og bede dem om at gennemgå dine kundeforhold. Har din gamle halvblinde mormor nogensinde gjort det?
Har hun overhovedet set på hendes telefonregning?



Nææææ hvorfor skulle hverken hun det eller andre i familien når man kan forvente TDC ansætter en til at sidde dagen lang og tjekke om folk nu har bestilt er abonnement de husker og bruge selvom de selv har bestilt set..

Så længe vi kan smide ansvaret over på andre er vi glade :)

Klaus
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu