|
Hiper service ved nedbrud |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19209 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har intet at gøre med om TDC er interesseret i at servicere Hipers kunder. Teknikerne og serviceorganisationen er fuldstændigt ligeglade om det hedder YouSee, Hiper eller noget syvogtyvende, de får deres løn for et godt udført stykke arbejde uanset, hvilket navn der betaler. Forskellen er at YouSee kunder kommer forrest i prioriteringsrækkefølgen og at de billige selskaber lægges ind når der er tid. Klaus |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, men mere en nødvendighed! Et telefonapparat var for dyr at købe selv, vel omkring en månedsløn. Derfor lejede de fleste en tlf for et mindre beløb i kvartalet. |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@ Mufti. Du har fuldstændig ret. Troede egentlig at det var blevet bedre med at servicen Havde selv oplevelsen med Fulrate ,hvor jeg skulle kunne bevise at fejlen lå på deres side,og da vi var nået så langt fik jeg at vide at der ville gå nogen tid inden de havde tid til at komme,da TDC kunder havde første ret. Havde også en sjov oplevelse i en TDC butik .Havde mobil ved Telmore,men oplevede en meget rige dækning og gik derfor ind en TDC forretning for at spørge om hjælp til en bedre dækning. Svaret var at jeg skulle købe anden telefon og så flytte over til TDC ,når man var Telmore kunde fik man ikke den samme dækning som hvis man var hos TDC . Mvh. |
|||
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Som tidligere Telenor-medarbejder ved jeg at TDC er notorisk kendt for at sylte eksterne kunders sager, og forsøge at skubbe så meget som overhovedet muligt til kanten og over af den SLA de har accepteret. Jeg orker ikke lige diskussionen, men jeg mener at TDC på mange områder misbruger deres monopollignende status - herunder deres krampagtige forsøg på at holde fast i kobbernettet som farbar forsyningsvej af højhastighedsforbindelser.
Redigeret af floe - 11-Februar-2017 kl. 11:38 |
|||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har benyttet fullrate i mage år. helt fra dengang da de var de billigste. Det har været stabilt og kundeservicen har altid været god. Jeg har stort set aldrig oplevet telefonkø og jeg har altid fået tilsendt den seneste nye router gratis, som tak for at jeg har været kunde i mange år.
Da jeg i sin tid skulle have forbindelsen, fik jeg at vide at der ville gå 30 dage fordi der skulle komme en tekniker. Så vidt jeg husker, så var det ved lov pålagt at TDC skulle servicere inden 30 dage. Fullrate fortalte at servicen altid blev skemalagt til 30-dagen, så selvfølgelig har TDC spekuleret i at give så dårlig service som de havde lov til. Jeg aner ikke om det har ændret sig og har pga prisen aldrig interesseret mig for at flytte til TDC...
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 769 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
TDC ejer Fullrate. Så teknisk set er du vel TDC-kunde :) |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3947 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kære venner.
Hvis sproget i denne tråd ikke ændrer sig hurtigt til et mere høfligt og normalt niveau, så lukker jeg tråden.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Folk har det abonnement de nu engang har, simpelthen fodi de ikke kan finde noget der er endnu billigere . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Doh! Lettere pinligt Den havde jeg glemt. Indtil fullrate træder i spinaten, flytter jeg nok ikke. Redigeret af slumbert - 11-Februar-2017 kl. 18:27 |
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Jeg tror ikke det bliver Fullrate der træder i spinten,og min oplevelse med Fuulrate har altid været godt,men for mit vedkommende var der TDC der ikke ville optimere den forbindelse vi havde ,og efter en fantastisk forløb med Fullrate,hvor de havde gjort hvad de kunne med vores forbindelse og ikke kunne levere den lovede hastighed,og TDC ikke ville gøre noget,blev vi fritstillet og kunne vælge et andet selskab. Mvh |
|||
Male80
Bruger Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan ikke selv lide TDC, men hvordan kan du med rimlighed sidder og kræve at TDC kan vudere hvad deres kunder ikke har brug for mere. Du er helt ude i skoven her.
|
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tdc ved da udmærket godt at det er en forsvindende lille del af de telefoner de lejede ud for 25+ år siden, der stadig er i brug. Hvis du tror på andet, så er det dig der er helt ude i skoven. |
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |