recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper service ved nedbrud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hiper service ved nedbrud

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:


Hvorfor tror du at der er samme service hos hiper som TDC. De er jo konkurrenter. Derfor er TDC ikke interesseret i at service Hipers kunder. Hiper sælger billigere fordi der er sparet på service.


Det har intet at gøre med om TDC er interesseret i at servicere Hipers kunder. Teknikerne og serviceorganisationen er fuldstændigt ligeglade om det hedder YouSee, Hiper eller noget syvogtyvende, de får deres løn for et godt udført stykke arbejde uanset, hvilket navn der betaler.

Forskellen er at YouSee kunder kommer forrest i prioriteringsrækkefølgen og at de billige selskaber lægges ind når der er tid.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Der er rigtig mange i den den ældre generation der betaler den telefonleje. Der skyldes at det tidligere var sådan at at man "skulle" leje en af deres telefoner for at have et abonnement. Det vil sige at den ældre generation er vokset op med sådan skal en regning se ud.

Hun er 89 for helvede drenge. og bor på landet. Hun klarer sig selv, handler ind og passer sin have. Internet og mobiltelefoner interesserer hende ikke, men hun har en mobil i tilfælde af at hun skulle komme ud for en ulykke i hjemmet. 

Selvfølgelig er det hendes eget ansvar, men TDC fremtræder stadig som nogle røvhuller.

Det kan godt være at jeg bærer rundt på noget gammelt nag mht TDC, men jeg synes ikke de er bedre end de andre og derfor er sætninger i denne tråd som " man får hvad man betaler for" noget værre sludder.

TDC er de dyreste
jeg har venner som har haft meget svært ved at opsige deres inernet-abonnement og efter adskillige mundtlige og skriftlige garantier er TDC fortsat med at sende regninger. Det værste tilfælde var en der kæmpede i 8 måneder. Det var 100 procent TDC´s fejl.
Han måtte ovenikøbet trækkes med lange telefonventetider hvergang der kom en ny regning.

Så min anbefaling er at man skal holde sig fra TDC. Det er dyrt og kundeservicen er til at lukke op og skide i. Det er i øvrigt en sjældenhed at der sker en fejl der kræver teknikerbesøg og det er åbenbart kun i det tilfælde at det er en fordel at have TDC.



 

Det har aldrig været en betingelse at man skulle leje en telefon for at få et abbonnement.

Jeg har aldrig lejet en telefon. Ej heller mine forældre.

Tilbage til trådstarter som kalder mig en klaphat. Du har garanteret også dine forsikringer igennem din fagforening for at spare penge. Når skaden så sker kan du jo skrive herinde for at brokke dig over den dårlige service.

Hvorfor tror du at der er samme service hos hiper som TDC. De er jo konkurrenter. Derfor er TDC ikke interesseret i at service Hipers kunder. Hiper sælger billigere fordi der er sparet på service.

Logik for perlehøns.

Nej, men mere en nødvendighed! Et telefonapparat var for dyr at købe selv, vel omkring en månedsløn. Derfor lejede de fleste en tlf for et mindre beløb i kvartalet.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Du har sparet penge.

Til gengæld har du fået ringe service.

Sådan er det.

Tag en tudekiks.


@ Mufti.
Du har fuldstændig ret. Troede egentlig at det var blevet bedre med at servicen
Havde selv oplevelsen med Fulrate ,hvor jeg skulle kunne bevise at fejlen lå på deres side,og da vi var nået så langt fik jeg at vide at der ville gå nogen tid inden de havde tid til at komme,da TDC kunder havde første ret.
Havde også en sjov oplevelse i en TDC butik .Havde mobil ved Telmore,men oplevede en meget rige dækning og gik derfor ind en TDC forretning for at spørge om hjælp til en bedre dækning. Svaret var at jeg skulle købe anden telefon og så flytte over til TDC ,når man var Telmore kunde fik man ikke den samme dækning som hvis man var hos TDC .
Mvh.
Til top
floe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér floe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:


Hvorfor tror du at der er samme service hos hiper som TDC. De er jo konkurrenter. Derfor er TDC ikke interesseret i at service Hipers kunder. Hiper sælger billigere fordi der er sparet på service.


Det har intet at gøre med om TDC er interesseret i at servicere Hipers kunder. Teknikerne og serviceorganisationen er fuldstændigt ligeglade om det hedder YouSee, Hiper eller noget syvogtyvende, de får deres løn for et godt udført stykke arbejde uanset, hvilket navn der betaler.

Forskellen er at YouSee kunder kommer forrest i prioriteringsrækkefølgen og at de billige selskaber lægges ind når der er tid.


Klaus

Som tidligere Telenor-medarbejder ved jeg at TDC er notorisk kendt for at sylte eksterne kunders sager, og forsøge at skubbe så meget som overhovedet muligt til kanten og over af den SLA de har accepteret.

Jeg orker ikke lige diskussionen, men jeg mener at TDC på mange områder misbruger deres monopollignende status - herunder deres krampagtige forsøg på at holde fast i kobbernettet som farbar forsyningsvej af højhastighedsforbindelser.


Redigeret af floe - 11-Februar-2017 kl. 11:38
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270
Theta DSPro Prime
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 11:47
Jeg har benyttet fullrate i mage år. helt fra dengang da de var de billigste. Det har været stabilt og kundeservicen har altid været god. Jeg har stort set aldrig oplevet telefonkø og jeg har altid fået tilsendt den seneste nye router gratis, som tak for at jeg har været kunde i mange år.

Da jeg i sin tid skulle have forbindelsen, fik jeg at vide at der ville gå 30 dage fordi der skulle komme en tekniker. Så vidt jeg husker, så var det ved lov pålagt at TDC skulle servicere inden 30 dage. Fullrate fortalte at servicen altid blev skemalagt til 30-dagen, så selvfølgelig har TDC spekuleret i at give så dårlig service som de havde lov til.

Jeg aner ikke om det har ændret sig og har pga prisen aldrig interesseret mig for at flytte til TDC...
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg aner ikke om det har ændret sig og har pga prisen aldrig interesseret mig for at flytte til TDC...

TDC ejer Fullrate. Så teknisk set er du vel TDC-kunde :)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 14:29
Kære venner.

Hvis sproget i denne tråd ikke ændrer sig hurtigt til et mere høfligt og normalt niveau, så lukker jeg tråden.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 15:10
Folk har det abonnement de nu engang har, simpelthen fodi de ikke kan finde noget der er endnu billigere . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg aner ikke om det har ændret sig og har pga prisen aldrig interesseret mig for at flytte til TDC...

TDC ejer Fullrate. Så teknisk set er du vel TDC-kunde :)


Doh! Lettere pinligt

Den havde jeg glemt. Indtil fullrate træder i spinaten, flytter jeg nok ikke.

Redigeret af slumbert - 11-Februar-2017 kl. 18:27
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg aner ikke om det har ændret sig og har pga prisen aldrig interesseret mig for at flytte til TDC...

TDC ejer Fullrate. Så teknisk set er du vel TDC-kunde :)


Doh! Lettere pinligt

Den havde jeg glemt. Indtil fullrate træder i spinaten, flytter jeg nok ikke.


Hej.
Jeg tror ikke det bliver Fullrate der træder i spinten,og min oplevelse med Fuulrate har altid været godt,men for mit vedkommende var der TDC der ikke ville optimere den forbindelse vi havde ,og efter en fantastisk forløb med Fullrate,hvor de havde gjort hvad de kunne med vores forbindelse og ikke kunne levere den lovede hastighed,og TDC ikke ville gøre noget,blev vi fritstillet og kunne vælge et andet selskab.
Mvh
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Selvfølgelig er det hendes eget ansvar, men TDC fremtræder stadig som nogle røvhuller.

Jeg kan ikke selv lide TDC, men hvordan kan du med rimlighed sidder og kræve at TDC kan vudere hvad deres kunder ikke har brug for mere.
Du er helt ude i skoven her.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Male80 Male80 skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Selvfølgelig er det hendes eget ansvar, men TDC fremtræder stadig som nogle røvhuller.


Jeg kan ikke selv lide TDC, men hvordan kan du med rimlighed sidder og kræve at TDC kan vudere hvad deres kunder ikke har brug for mere.
Du er helt ude i skoven her.


Tdc ved da udmærket godt at det er en forsvindende lille del af de telefoner de lejede ud for 25+ år siden, der stadig er i brug. Hvis du tror på andet, så er det dig der er helt ude i skoven.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu