recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper service ved nedbrud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hiper service ved nedbrud

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2017 kl. 08:37
Og da det er en lejet telefon skal den leveres tilbage til TDC. Det er jo deres ejendom.

Selv om folk er gamle kan de vel godt tænke selv. Jeg synes ikke man kan bruge alder som undskyldning.

Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2017 kl. 08:38
Blot til orientering og ikke som indspark til debatten.

Vi er YouSee kunder og har været det i mange år. Vi har kun internet.

Vi var klar over vi kunne spare 100 kr. i måneden ved at skifte til Hiper, men ville egentlig helst blive pga. service og fordi vi er udmærket tilfreds med YouSee.

Så vi ringede til YouSee kunderservice og hørte hvad de kunne tilbyde. Mod at frasige os CMore fik vi vores abonnement til 219 kr i måneden. En 80 kr. besparelse.

Så det er måske en mulighed for trådstarter.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2017 kl. 16:04
Og så fed er C-more ikke.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2017 kl. 18:53
Spændene at man kan undvære c-more.

Især da man kan bruge de 80 kr til enten c-more, Netflix eller HBO.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Blot til orientering og ikke som indspark til debatten.

Vi er YouSee kunder og har været det i mange år. Vi har kun internet.

Vi var klar over vi kunne spare 100 kr. i måneden ved at skifte til Hiper, men ville egentlig helst blive pga. service og fordi vi er udmærket tilfreds med YouSee.

Så vi ringede til YouSee kunderservice og hørte hvad de kunne tilbyde. Mod at frasige os CMore fik vi vores abonnement til 219 kr i måneden. En 80 kr. besparelse.

Så det er måske en mulighed for trådstarter.
Har du mulighed for at uploade et anonymiseret billede af regningen, hvor din nuværende pris fremgår. Jeg har nemlig også været i kontakt med Yousee, både telefonisk og via mail, og har hver gang fået svaret, at de ikke kan gøre det billigere. Til gengæld yder de en bedre service, siger kundeservice og salgsafd.
Et billede kunne måske hjælpe os andre til billigere bredbånd Wink
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 12:16
Det foretrækker jeg ikke at gøre.

Men hvis man skal forhandle med YouSee, skal man også være parate til at smutte til Hiper hvis de ikke vil give sig.

Det var også vores udgangspunkt i forhold til samtalen. Hvad ville YouSee gøre for at beholde os som kunde. Der ud over, så også være høflig og respektfuld.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 12:31
Den holdning forstår jeg så ikke. Hvad skade kunne det gøre dig, at hjælpe andre til en lavere pris. Noget som vel kun kan komme flertallet til gavn på sigt.

Det eneste jeg skal bruge er et billede af din regning, hvor du har overstreget alle oplysninger som kan identificere dig. 

Jeg er Hiper bruger nu, så det med at gå hele vejen er/var ikke noget problem. Havde jeg fået dit tilbud var jeg sikkert blevet hos Yousee. Så derfor ville noget dokumentation være godt.

Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Det foretrækker jeg ikke at gøre.

Men hvis man skal forhandle med YouSee, skal man også være parate til at smutte til Hiper hvis de ikke vil give sig.

Det var også vores udgangspunkt i forhold til samtalen. Hvad ville YouSee gøre for at beholde os som kunde. Der ud over, så også være høflig og respektfuld.


Giv dog nogle medmennesker herinde en kopi af det.
Du kan bare undlade personlig info..


Du risikerer jo ikke Yousee ringer og skælder dig ud fordi du har delt hvad du betaler? :)



Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:15
Et nej er et nej. Hvis i ikke kan respektere det, skal i lade være med at spørge.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:19
Hvis du får dit internet via kabel tv.(coax)

Så skriver yousee:
Tilbud gælder til 26/2-17 for nye kunder. Forudsætter adgang til YouSee Bredbånd via kabel-tv-stik (Coax). Adgang til film og serier i hele Danmark. Ingen binding – kun 30 dages opsigelse. Priser v/Automatisk Kortbetaling (ellers tillæg på 49 kr. pr. regning eller 9,75 kr. pr. regning v/BS) og tilmelding til e-kommunikation (ellers gebyr på 29 kr. pr. md.). Se yousee.dk/bredbaandsfakta. Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.

Der er altså en variant uden Cmore.

Får man internet via telefon (Kobber) ved jeg ikke om det er en mulighed.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Et nej er et nej. Hvis i ikke kan respektere det, skal i lade være med at spørge.


Hvis der ikke er et billede af det, så er det ikke sket.
.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu