recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad Pro = Overkill?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad Pro = Overkill?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 19:04
Tror jeg har bestemt mig for en 9,7" iPad Pro. Det er som sagt "bare" til sofaen og skal fungere som en god og hurtig tablet.

Jeg er også ved at kigge efter en ny bærbar, i 14-15" klassen, så har ikke brug for en 12,9" iPad.

Tak for alle jeres bud.

Hvor meget plads vil I anbefale man har på en iPad Pro 9,7"?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Med hensyn til skærmstørrelsen, så vil jeg sige det er lidt som store Tv - kan virke overvældende i starten, men efter kort tid vil man ikke undvære det ekstra store skærmareal. 

Største ulempe (udover prisen) ved den store iPad Pro er, at den fylder og vejer lidt mere, når man skal have den med. Bruger du den mest hjemme, ville jeg ikke betænke mig på at købe en 12,9".

Du får dog nogle lidt bedre specs på den lille iPad Pro ifht til den store (kamera og skærm). 




Der er til gengæld dobbelt så meget ram i den store: 4 vs 2 i den lille.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu