recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Bose QC35 på Amazon i Tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Bose QC35 på Amazon i Tyskland

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 16:55
Ja, jeg vil da sige indbildsk passer meget godt på din udtalelse. Du bilder dig ind, at du ved noget om andre, som du tydeligvis ikke gør. Og det leverer du så samtidig med en ganske kategorisk, ja nærmest nonchalant, spidshed i dit indlæg. Derfor finder jeg det også mærkværdigt, at du betegner det som om det er alle andre herinde, der ikke taler pænt til hinanden.

Redigeret af duke_skywalker - 14-Februar-2017 kl. 16:57
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 16:56
Jeg fik mine sorte QC35 til 2500 i Elgiganten. Jeg spurgte om de ville matche Power, da de på et tidspunkt havde tilbud på QC35. Det ville de godt.

Desværre er det længe siden, jeg har set den sorte udgave på tilbud. Det er altid sølv-udgaven.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 17:03
Sidste weekend, så ikke så længe siden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af duke_skywalker duke_skywalker skrev:

Ja, jeg vil da sige indbildsk passer meget godt på din udtalelse. Du bilder dig ind, at du ved noget om andre, som du tydeligvis ikke gør. Og det leverer du så samtidig med en ganske kategorisk, ja nærmest nonchalant, spidshed i dit indlæg. Derfor finder jeg det også mærkværdigt, at du betegner det som om det er alle andre herinde, der ikke taler pænt til hinanden.

Du tar mit udsagn alt for bogstaveligt. Der er nogle kanaløer der ligger uden for EU, hvor der hverken betales moms eller told. Du har så handlet på fastlandet og stadigvæk sluppet for moms. Det troede jeg ikke man kunne, så jeg undskylder hvis jeg har generet dig med mit indlæg.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 17:46
"sluppet for moms" og "ikke betalt dansk moms" er jo ikke nødvendigvis det samme - de fleste varer vil jo i forvejen være pålagt uk-moms, som betales - med mindre selvf. det er fra nogle af de nævnte kanaløer der virkelig åbner mulighed for at blive fanget i en moms-told-gebyr-fælde hos PostDK...
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 23:43
Da jeg var i USA var jeg også tæt på at købe et par. Har også kigget i mediamarkt i Tyskland. Men besluttede mig til sidst for at købe et par i Danmark. Så var jeg sikker på at der ikke var nogen problemer med garanti. Men det er selvfølgelig noget man skal tænke over hvis det er der går noget galt  med dem. At der vil være noget arbejde i at få dem fixet.
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 08:12
Det kræver ikke ekstra arbejde. Bose har en global garanti det første år. Fik selv byttet mine QC25, købt i Computercity i Aarhus byttet til et par nye i USA uden problemer.

Har lige opgraderet til QC35, i sølv :)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 13:47
Jeg kan da se at der ingen er Power Weekend, hvor den sælges til 2333.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 14:25
Ja Silver er igen en del af Powerweekend til 2333kr.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 17:14
Denne gang er det kun silver, men det er nok fordi de ikke har den sorte på lager eller forventer at få det foreløbig - men hvis det er den sorte man vil have, så kan man jo spørge Elgiganten, hvad de vil sælge den for.
Til top
troldmanden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troldmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Denne gang er det kun silver, men det er nok fordi de ikke har den sorte på lager eller forventer at få det foreløbig - men hvis det er den sorte man vil have, så kan man jo spørge Elgiganten, hvad de vil sælge den for.

Det er ikke fordi den sorte model er pænere i min optik. 

Jeg har købt et sæt QC35 Silver. Havde den liggende i kurven fra sidste powerweekend og gennemførte købet tidligere på ugen, så fik den til 2333 kroner. Smile



Redigeret af troldmanden - 18-Februar-2017 kl. 00:02
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 00:03
Jeg endte også med et sæt i sølv - synes de sorte bliver lidt kedelige.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu