recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udendørs overvågningskamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udendørs overvågningskamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udendørs overvågningskamera
    Sendt: 12-Februar-2017 kl. 21:39
Vi ønsker et udendørs overvågningskamera, som skal overvåge vores indkørsel. Jeg har googlet rundt og det bedste udendørs overvågningskamera jeg kan finde er Y-cam Homemonitor HD Pro http://www.y-cam.com/product/outdoor-hd-wi-fi-security-camera/

Det har gratis 7 dages cloud storage, PoE og kvaliteten er ok http://www.youtube.com/watch?v=td4YVOBUwFU

Tror I det vil være et godt udendørs overvågningskamera, eller er der andre vi også bør overveje?


Redigeret af JensJ200 - 12-Februar-2017 kl. 21:40
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 15:52
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-wifi-ip-outdoor.html?spm=2114.01010208.0.0.yl4NIT&initiative_id=SB_20170215065135&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&g=y&SearchText=wifi+ip+outdoor
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 16:59
Hej

Jeg er godt tilfreds med Foscam. 

www.foscam.dk

/Jesper

Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 17:37
Tjek gerne om du kan se eksempler på aften/natteoptagelser, inden du køber et givent kamera.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 07:37
Har selv lige anskaffet er Arlo Q kamera der virker fint med 7 dages data i skyen. Det er dog et indendørskamera. 

Arlo serien findes også i helt trådløse batteri drevne udendørs varianter der får ros, men kan ikke leve med at skulle skifte batteri hele tiden
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 09:31
Kvaliteten på dagsbilledet er ikke særlig godt ud fra det youtube klip, jeg tør slet ikke tænke på hvor ringe det er om natten. Men nok derfor de ikke viser det..

Kig efter hikvision specielt deres dark fighter kameraer. 
https://www.youtube.com/watch?v=3vNvoNXwaBo

De koster godt nok lidt mere, men din investering holder længere og du bliver gladere for det den dag du skal bruge det.
Til top
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 12:11
Jeg synes faktisk at godt cloud software næsten er vigtigere end god billede kvalitet. Det virker at til Nest og Arlo har den bedste cloud software. Er der andre med godt cloud software jeg bør kigge på?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu