recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Måle ping og hastighed over længere tid.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Måle ping og hastighed over længere tid.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Hvem har du som leverandør og har du haft kontakt med dem ?
Og er du blevet lovet 100/30, de fleste leverandører siger jo "op til" ?
Jeg har Kjærgaard nettet som bruger TDCs coax net.

OK
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:


Jeg har kontaktet dem og de bruger ikke overraskende undskyldningen at mængden af streaming er kommet bag på dem. 
Ja, den har man vist hørt før Confused
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Ja det kan da godt være det kommer bag på dem. Men det kan da umuligt være mit problem. Så burde de sende et brev eller en mail ud om at de på grund af streaming desværre ikke kan levere det lovet og derfor sætter ens hastighed og pris ned til noget de kan overholde.
Det lyder præcis som de problemer Yousee havde for nogen år siden, hvor der var store områder, hvor internetforbindelsen nærmest døde mellem 19 og 21 hver aften pga. for lille kapacitet i deres bagvedliggende net.

Men nu ved du i det mindste at fejlen ikke ligger hos dig Big smile
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det lyder præcis som de problemer Yousee havde for nogen år siden, hvor der var store områder, hvor internetforbindelsen nærmest døde mellem 19 og 21 hver aften pga. for lille kapacitet i deres bagvedliggende net.

Men nu ved du i det mindste at fejlen ikke ligger hos dig Big smile

Ja. De har skrevet til mig her til morgen er der er planlagt noget opgradering i mit område i næste uge. 
Så må vi jo se om det løser problemet.

For pokker hvor er jeg træt af at jeg ikke lige tjekket om man kunne få fiber inden jeg købte dette hus for 3 år siden.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu