recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nas - WDTv Live - Network Share Adgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nas - WDTv Live - Network Share Adgang

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 18:39
netværksindstillinger på en WD har absolut INTET med NAS at gøre. for at kunne tilgå NAS skal der være oprettet en bruger (eller tillader anonym adgang hvilket er mega dumt) men har man skrevet adgangen en gang i WD live, så husker den selvfølgelig det for altid - også selvom den genstartes.
HVis nas'en så har fået ny IP adresse, så kan WD selvfølgelig på ingen måde finde NAS da den ikke automatisk kan finde den. Det er noget der manuelt sættes for hver eneste enhed.
Til top
hook66 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-December-2010
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hook66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 20:09
det er også netværksindstillinger på nassen jeg overvejer at resette - som jeg skrev.
Prøvede bare rådet om at afbryde wd'en som et forsøg som det nu engang blev foreslået.
Går bestemt ikke ud fra nassen har fået ny ip. Som vi tidligere har været inde på, kan wd'en jo stadig se alt og afspille de fleste formater under mediaserver adgang.
Men lade mig logge ind på windows network shares: Nope............
tænker videre  :-(
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu