recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 500/500 Fiber på ASUS  RT-AC68U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

500/500 Fiber på ASUS RT-AC68U

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 11:16
Hrj.
Har fiber fra Altibox,og har kun en boks inde.
Mvh.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 18:44
Ja, det er sådan det er her. Men jeg går ud fra, det er fordi det er TDC der ejer vores kabler og Hiper der leverer. Den store hvide aliminiumsboks på første billede, fordeler over til den lille hvide med det blå mærke og over til en boks med COAX til TV (så de kan levere YouSee den vejm vi har dog ikke en TV pakke).
Fra den lille boks med det blå mærke går den så over til den converter vi fik med Hiper. Da vi havde Fibia (Waoo) før, fik vi en tilsvarende fra dem. Og så fra den op til routeren.
Og havde jeg nu valgt at køre med Hipers router i bridge mode, så havde jeg jo endda haft 5 bokse. Så måske det også giver et prej om, hvorfor jeg ønskede at undgå den?
Går ud fra, at det er fordi TDC leverer YouSee over samme kabler, at der skal så mange bokse til. 

Redigeret af Nagash - 06-April-2017 kl. 18:47
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu