recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modtagelse af Sverige via DVB-T på Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modtagelse af Sverige via DVB-T på Samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
poe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Modtagelse af Sverige via DVB-T på Samsung TV
    Sendt: 21-Februar-2017 kl. 15:12
Tak for svarene. Har købt et Samsung tv nu og det fangede Sverige uden problemer.
Hilsen Poul
 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 19:58
Ja ja.

Det var bare for at være 100 procent sikker.

Du har ret.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 18:39

Der sælges da ikke TVer i Norden uden T2,det er jo den standard der bruges på det Terrestisk net.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 18:24
Det er samme standard.

Den kommercielle del af DVB-T nettet drives af samme firma i begge lande. Nemlig Boxer.

Hvis dit TV er boxer godkendt er du helt sikker på at alt spiller.

Tjek for en sikkerheds skyld at tuneren i TVet har DVB-T2.

Redigeret af Mufti - 18-Februar-2017 kl. 18:26
Til top
poe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 16:57
Jeg påtænker at købe et Samsung tv.
Jeg bor i Københavnsområdet og ser en del svensk tv via dvb-t (har ingen tv-pakke) via den dvb-t boks, som jeg for tiden bruger.
Grunden til mit spørgsmål er, at jeg for nogle år siden havde en dvb-t modtager, som ikke kunne modtage Sverige. Så jeg vil godt være sikker på, at der ikke er problemer med at modtage Sverige via dvb-t, hvis jeg køber et nyt Samsung tv.
 
På forhånd tak for svar. Poul.
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu