recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intet TV-signal et stykke tid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intet TV-signal et stykke tid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intet TV-signal et stykke tid
    Sendt: 19-Februar-2017 kl. 12:33
Windows 7 MCE med 2 HDhomerun

Når jeg starter Mediacenter for at se TV så melder den Intet tv-signal - men signalet kommer efter lidt tid 2-3-4-5 minutter. Optagelser risikerer jeg at miste pga denne fejl.

I går efter at have set en BD-film ville jeg lige efter tjekke TV - igen: intet TV-signal, som dog om igen etfer 4-5 min..

det skal bemærkes at imens MCE siger intet signal så kan man se TV via HDhomerun vieweren samt via deres config GUI se det via VLC. Men ikke via MCE før lidt længere tid. 
Signalet er fint på 100% iflg. Gui'en

Kan gå på nettet imens og se film fta NAS - så netværkskortet er jo fint kørende.

Hvad pokker sker der?  Hvad skal jeg se efter ?


Redigeret af espersen - 19-Februar-2017 kl. 12:34
;o)
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 10:59
Det skyldes et dårligt stykke  antennekabel - dvs der ikke kommer signal fra den ene af mine tunere - den finder så den anden efter et stykke tid.
Nyt kabel med f-stik er monteret....

Redigeret af espersen - 22-Februar-2017 kl. 10:59
;o)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu