recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Samsung 55" ME55C Digital Signage skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Samsung 55" ME55C Digital Signage skærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Scuga Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scuga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Samsung 55" ME55C Digital Signage skærm
    Sendt: 19-Februar-2017 kl. 14:50
Jeg har sådan en Samsung 55" skærm til salg. Virkelig lækkert billede, meget lys-stærk. Der medfølger fjernbetjening, samt en fod som dog er fra et andet Samsung TV, se billeder. Det er en professionel skærm beregnet til digital skiltning. Skærmen er derfor beregnet til 24/7 drift, og den har ingen tuner indbygget. Se alle specs ved Samsung her: https://goo.gl[...] Jeg har ingen ide om hvad den skal koste, så kom med nogle bud :-) Skærmen skal afhentes i Odense, kan ses i drift inden handel.

Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 18:45
Jeg bruger en forstærker som mediacenter, så at der ingen tuner er i betyder intet, så ligger ud med et bud på 2000 kr og skal en tur til Odense på lørdag.

/soli
Til top
Scuga Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scuga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2017 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af soli soli skrev:

Jeg bruger en forstærker som mediacenter, så at der ingen tuner er i betyder intet, så ligger ud med et bud på 2000 kr og skal en tur til Odense på lørdag.

/soli

Hej Soli, jeg har allerede et bud på 2000,- inde på hol.dk, så du skal lidt højere op, hvis du skal hente den lørdag ;-)
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2017 kl. 23:55
Hej 
Lige fundet et andet, så held og lykke med salget

/soli
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2006
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlshoj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 08:09
Det er godt nok billigt, så dan skærm koster normalt over 10.000

Er lidt fristet, men bange for det bliver for stort til køkkenet Geek

Hvad er dens historie? alder? kørte timer? kvittering osv?
Den vil jo have brændt en del hvis den har kørt 24/7 siden 2015.. mener der er en time tæller i menuen på disse skærme.

Hold lige tråden opdateret med bud ;)
Til top
Scuga Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scuga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Karlshoj Karlshoj skrev:

Det er godt nok billigt, så dan skærm koster normalt over 10.000

Er lidt fristet, men bange for det bliver for stort til køkkenet Geek

Hvad er dens historie? alder? kørte timer? kvittering osv?
Den vil jo have brændt en del hvis den har kørt 24/7 siden 2015.. mener der er en time tæller i menuen på disse skærme.

Hold lige tråden opdateret med bud ;)

Skærmen har jeg "købt" af mit arbejde i bytte for nogle overarbejdstimer.  Har været brugt til videokonference, men er blevet kasseret til formålet, grundet for lang gennemstrømningstid på lyden, hvilket resulterede i ekko på videokonference. 

Skærmen har derfor ikke kørt mange timer, men kan ikke umiddelbart finde time-tæller i menuen, så du må tage mit ord for gode vare ;-)

Det er den anden skærm jeg har "købt" på denne måde, har selv en i stuen, men ja nummer 2 her er altså for stor til soveværelset, derfor jeg skal af med den.

Højeste bud pt, er på 2.000,- afhentet, af en gut inde på hol.dk

/Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu