recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endelig er Pana på vej med 4K optagere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endelig er Pana på vej med 4K optagere

 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Og der er ingen af dine TV, som er DLNA-kompatible (SMART-TV)?
Er du sikker på, at dine optagere ikke kan "se hinanden", så du bare kan streame fra den ene til den anden?

M.v.h.

DLNA kører af lort på vore recordere. Tro mig, jeg har knap 4 års erfaring. Angry
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Jeg vil mene, at det, som filmselskaberne især har imod skiver med film på, er, at skiverne har et voldsom stort potentiale til dels for kopiering, men måske endnu værre for almindeligt udlån blandt familie og venner.

Ja, og så har de jo den skrækkelige egenskab, at man kan se dem igen og igen *uden* på ny at betale for dem. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2017 kl. 16:45
Jeg faldt lige over en anmeldelse på trustpilot. Og kunne godt tænke mig, at vide om det er Panasonic, og om det kommer, til at være på de kommende modeller i Tyskland.  Det håber jeg ikke.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 01:33
Det var da en ualmindelig ubehagelig oplysning. Vi bliver da nødt til at finde ud af, hvad det er for en optager, der er tale om.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 08:38
Tror I ikke, at der snarere er tale om en "fejl 40"?

Hverken Alternate.de eller Alternate.dk sælger de nye modeller og så vidt jeg har forstået skulle der ikke være problemer med de gamle.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Tror I ikke, at der snarere er tale om en "fejl 40"?

Hverken Alternate.de eller Alternate.dk sælger de nye modeller og så vidt jeg har forstået skulle der ikke være problemer med de gamle.
Jeg ved ikke, og det er et andet mærke. Men jeg kan da være nervøs for, at Pana Danmark har bedt om det. Alternate.dk svarer jo på anmeldelsen, om at de er blevet lukket.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det var da en ualmindelig ubehagelig oplysning. Vi bliver da nødt til at finde ud af, hvad det er for en optager, der er tale om.
Så skal der nok skrives til Alternate.dk.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 09:49
Nu har jeg sendt en mail til Alternate.dk, og spurgt hvilke/hvilken model det drejer sig om.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu har jeg sendt en mail til Alternate.dk, og spurgt hvilke/hvilken model det drejer sig om.
Sagen passer jo dårligt med det "Elskede" EU´s planer om intgration på snart sagt alle områder Dead
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu har jeg sendt en mail til Alternate.dk, og spurgt hvilke/hvilken model det drejer sig om.
Sagen passer jo dårligt med det "Elskede" EU´s planer om intgration på snart sagt alle områder Dead
Ja netop. Det er da latterligt, at vi ikke kan få lov, til at købe i Tyskland, når nu de virkede.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:26
Det, man kan frygte, er jo, at producenterne kan/vil bestemme, at deres produkter, der tilsluttes internettet, også skal anvendes i det land, hvor apparaterne er købt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det, man kan frygte, er jo, at producenterne kan/vil bestemme, at deres produkter, der tilsluttes internettet, også skal anvendes i det land, hvor apparaterne er købt.
Det skulle ikke undre mig. Så stiger vores pris, altså lige med en del.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu har jeg sendt en mail til Alternate.dk, og spurgt hvilke/hvilken model det drejer sig om.

Sagen passer jo dårligt med det "Elskede" EU´s planer om intgration på snart sagt alle områder Dead


Min første tanke var også, at det vil være en "teknisk handelshindring" = ulovligt...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu